Veiksmīga digitālā mārketinga pamatā ir vairāki elementi un viens no tiem ir SEO jeb precīzāk SEO (meklētājprogrammas rezultātu optimizēšanas) rādītāji. Tas ietekmē konkrētās lapas pozīciju meklēšanas rezultātos. Pēc iespējas augstāks SEO rezultāts ir svarīgs gan tiem, kas vēlas sasniegt auditoriju vietējā mērogā, gan īpaši tiem, kas vēlas savu produktu popularizēt ārpus valsts robežām.
Tomēr SEO procesā iespējams pieļaut būtiskas kļūdas, kas var sabojāt visu iepriekš izdarīto.


Dublēts saturs

Protams, nokopēt saturu un to ievietot mājas lapā ir ātri un ērti, tomēr tā ir viena no visbiežāk pieļautajām kļūdām. Lai sasniegtu augstu SEO rezultātus nepietiek ar sveša satura ‘aizņemšanos‘, skarbā patiesība ir tāda, ka nāksies vien radīt oriģinālu saturu. Un tas nav bezjēdzīgs ieguldījums, jo kvalitatīvs saturs ne tikai uzrāda ievērojami augstākus SEO rezultātus, bet arī ir krietni vien patīkamāks auditorijai.

Nestrukturēts satura mārketings

 Kad uzmanība tiek pievērsta SEO jautājumiem, viens no komponentiem, kas obligāti ir jāizskata ir satura mārketings. Bez strukturēta, līdz sīkumam izplānota satura mārketinga, labus SEO rezultātus sasniegt būs krietni vien grūtāk. Lai atvieglotu mārketinga speciālistiem darbu, nepieciešams izvirzīt plānu pēc kura veidot satura mārketinga stratēģiju.

Haotiska mājaslapa

Ikviens digitālā mārketinga speciālists, kas ikdienā strādā ar SEO, zina, ka strukturēta, pārredzama un ērta plānojuma mājaslapa ir daudz veiksmīgāka gan starp konkurentiem, gan tīkamāka auditorijai. SEO rezultātus ietekmē arī lapas struktūra, kura jāveido pēc loģikas un noteiktas sistēmas.

Pārāk augstas ekspektācijas

 Augstu SEO rezultātu iegūšana nav vienas dienas uzdevums. Un viena no lielākajām kļūdām ir pārāk augstas vēlmes, pārāk ātrā laikā. Kvalitatīvs SEO prasa ilgu laiku un ieguvēji iet tie, kas apbruņojās ar pacietību. Jāatceras, ka mērķtiecīgas darbs pie satura, lapu pielāgošanas un saišu tīklojuma izveides, ir lielisks ieguldījums, uz kura tālāk būvēt SEO.


Arī šoruden, 11. un 12. oktobrī izstāžu centrā, Ķīpsalā, norisināsies biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstāde ‘Riga Comm’. Arī mēs – digitālā mārketinga aģentūras Top Media speciālisti – izstādes laikā dalīsmies savā pieredzē ar pasākuma apmeklētājiem, informēsim par industrijas jaunumiem gan savus pašreizējos klientus, gan digitālās mārketinga skatuves apmeklētājus.


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!