2016. gadā Google Performance Samita laikā tika paziņots par jaunas Adwords versijas izlaišanu. Adwords dizains pamazām tiek pārveidots un pielāgots mārketingam “Mobile First” pasaulē. Saistībā ar šīm plānotajām izmaiņām samita laikā lietotājiem tika sniegta iespēja iepazīties ar jaunumiem, ko paredzēts ieviest Adwords sistēmā. Tam visam bija iespējams sekot līdzi arī tiešraidē, kas tika translēta Google Adwords YouTube kanālā.

Kopš reklāmdevēji pirms 15 gadiem pirmo reizi tika iepazīstināti ar Adwords sistēmu, ir vērojamas zināmas pārmaiņas cilvēku informācijas meklēšanas paradumos Google meklētājprogrammā. Ja pirms vairākiem gadiem šim nolūkam galvenokārt tika izmantots tikai personālais dators, tad tagad, attīstoties tehnoloģijām, viss ir būtiski mainījies. Cilvēki arvien vairāk ikdienā izmanto dažādas ierīces, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. Šobrīd Google meklējumi no mobilajām ierīcēm ievērojami pārspēj meklējumus personālajos datoros. Ņemot vērā šo faktu, kā arī lietotāju atsauksmes un ieteikumus, Google sev izvirzīja mērķi – padarīt Adwords sistēmu tikpat efektīvu un lietotāju vajadzībām atbilstošu arī nākamos 15 gadus, kā tas bijis līdz šim.

Adwords inovācijas ir izveidotas, lai palīdzētu uzņēmējiem sasniegt potenciālos klientus labākos un efektīvākos veidos. Agrāk Adwords bija rīks, kas palīdzēja reklāmdevējiem ievietot teksta reklāmas meklēšanas rezultātos. Šobrīd tas ir kļuvis par kaut ko daudz vairāk. Piemēram, šodien mēs redzam, ka Adwords programma ietver sevī arī baneru un video reklāmas materiālus, kuru vietu tiešsaistē iespējams nopirkt gan Youtube, gan citās interneta vietnēs.

Lai varētu veikt tiešām noderīgus uzlabojumus, Google veica lietotāju aptauju, lai noskaidrotu viņu viedoki par to, kas Adwords sistēmā darbojas labi un kur būtu nepieciešams kaut ko mainīt vai pilnveidot. Saņemtās atbildes sniedza ļoti noderīgu informāciju reklāmas platformas veidotājiem un bija svarīgs pagriezina punkts sistēmas turpmākajā attīstībā. Trīs svarīgākie punkti, kam pēc lietotāju atsauksmēm tika pievērsta īpaša uzmanība un fokuss:

1. Adwords jabūt vairāk fokusētam uz reklāmdevēju biznesu un mazāk uz produktu – Adwords programma uzlabota, lai Jūs spētu izteikt savus biznesa mērķus, viegli vadīt un optimizēt kampaņas, balstoties uz unikālajiem mārketinga mērķiem.

2. Svarīgakajiem datiem vajadzētu būt Jums pa rokai – Google vēlas sniegt ieskatu un palīdzēt vizualizēt tās kampaņas, kas piesaista lielāko apmeklētāju skaitu no mobilajām ierīcēm. Redzot datus, kas ir visatbilstošākie Jūsu uzņēmējdarbības mērķiem, Jūs varat pavadīt vairāk laika optimizējot kampaņas un identificējot iespējas.

3. Lietotājiem nepieciešami vienkārši lietotājami, taču spēcīgi rīki, kas palīdz paveikt pēc iespējas lielāku darbu apjomu, ieekonomējot laiku. Jums būtu jābūt iespējai paveikt svarīgos uzdevumus, piemēram, vadīt reklāmas kampaņas un veidot atskaites vienā un tajā pašā vietā.

Balstoties uz Adwords lietotāju atsauksmēm, jaunā versija ir ātrāka, intuitīvāka un vienkāršāka, kas platformu padara ērtāk lietojamu ar iespēju vieglāk sasniegt mērķus. Kopš 2016. gada marta Adwords ir panākuši ievērojamu progresu un tuvāko mēnešu laikā jauno versiju piedāvās izmēģināt  plašākam lietotāju lokam. Dažiem no reklamdevējiem piedāvājums tiks parādīts automātiski, citi saņems paziņojumu un uzaicinājumu izmēģināt jauno Adwords versiju.

2017-02-21_14-24-39

Foto: Adwords-lv

Visievērojamākās izmaiņas būs redzamas Adwords dizainā. Adwords sistēmas izskats protams mainīsies un liksies citādāks, taču kampaņas darbosies tāpat, kā līdz šim – bez uzlabojumiem vai migrācijas.

Top Media ir sertficēts Google partneris un Premier Badge ieguvējs, kas piedāvā maksas reklāmas iespējas četros populārākajos PPC (pay-per-click) kanālos, tai skaitā, Google Adwords. Top Media spēs uzlabot Jūsu uzņēmuma rādītājus, ļaujot ātrāk sasniegt vēlamās pozīcijas Google meklētāja rezultātos. Ja vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū un vienmēr būt lietas kursā par Google jaunumiem, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem. Top Media – vienmēr soli priekšā konkurentiem!

Avoti: Google Adwords Blog