Pircēji kļūst arvien ziņkārīgāki, prasīgāki un nepacietīgāki, īpaši laikā, kad tuvojas svētku sezona. AdWords platforma nesen piedzīvojusi nopietnas pārmaiņas, lai atvieglotu piekļuvi pircējiem, kas prioritāri izmanto mobilās iespējas produktu vai pakalpojumu meklēšanai un pirkumu izdarīšanai. Tikai jāņem vērā, ka šīs inovācijas pieejamas tikai jaunajā AdWords versijā.

Akciju paplašinājumi (promotion extensions)
Vairāk kā puse no interneta lietotājiem jeb 7 no 10 potenciālajiem pircējiem, meklē akcijas un atlaides pirms apmeklē veikalu. Lai palīdzētu pievērst uzmanību aktuālajām akcijas precēm vai īpašajiem piedāvājumiem, ir izveidoti akcijas paplašinājumi, kurus, tāpat kā citus, iespējams pievienot AdWords reklāmām. Šie paplašinājumi nodrošina iespēju atjaunot jaunāko informāciju par aktuālajiem piedāvājumiem, bez nepieciešamības veidot jaunas reklāmas, tā nezaudējot datus par reklāmas veiktspējas statistiku.

Vairāk par akcijas paplašinājumiem. 

 Reklāmas variāciju pārbaude
Pat vismazākās nianses reklāmas tekstā var radīt gan pozitīvu, gan negatīvu iespaidu. Īpaši svētku iepirkšanās trakumā, jāizvēlas reklāmas teksti, kas visā reklāmu daudzumā izceļas un ir pamanāmi. Google AdWords ir laiduši klajā jaunu, vienkāršu iespēju kā pārbaudīt dažādas reklāmas tekstu variācijas. Nepieciešami tikai pāris klikšķi, lai pārbaudītu kā konkrēts reklāmas teksts darbojās. Ieguvums – ne tikai pamanāma, kvalitatīva reklāma, bet arī statistikas dati, ko izmantot tālākā reklāmas materiālu veidošanā. Sistēma nodrošina to, ja jaunā reklāmas variācija darbojas labāk par standarta reklāmas tekstu, to iespējams ātri un vienkārši nomainīt.

Vairāk lasi. 

Pielāgotas mērķauditorijas
Iespēja atlasīt pielāgotu mērķauditoriju ir vēl viens solis pretī labākiem un rezultatīvākiem reklāmas sasniegumiem. Jauninājumi palīdz izvēlēties vēl precīzāku mērķauditoriju, kam Google Display Network sistēmā parādīt reklāmu. Datus, pēc kuriem atlasīt auditorijas, var iegūt no iepriekšējām kampaņām, mājaslapas rezultātiem un YouTube kanāla, tā veidojot vēl precīzāku mērķauditorijas profilu.
Vairāk par mērķauditorijas atlasi. 

 

Atrodi jaunas iespējas
Ja izmēģināts šķietami viss un nekas vairs neliekas atbilstošs, Adwords ir izveidojuši ‘Iespēju‘ lapu (opportunities page). Tās galvenais uzdevums ir sniegt rekomendācijas un jaunāko informāciju par to kā efektīvāk izmantot sistēmu un kā atsvaidzināt savu reklāmu saturu. Īpaša uzmanība ir pievērsta tiem lietotājiem, kas strādā ar vairākām reklāmas kampaņām, uzlabojot un vienkāršojot darbības sistēmā.
Vairāk par iespēju lapu. 

Avots: GoogleBlog

 

Ja arī Jūs ir ieinteresējuši Google AdWords jaunumi un vēlaties tos izmantot savu reklāmas kampaņu pilnveidošanai vai uzsākšanai – sazinieties ar mūsu speciālistiem un kopīgi izstrādāsim efektīvāko stratēģiju.