Rakstīt tekstus, kas uzrādītu labus SEO rezultātus un būtu patīkami lasītājiem nav viegls. Tas prasa zināšanas gan par auditoriju, gan par SEO nosacījumiem. Viens no populārākajiem jautājumiem – Cik atslēgas vārdi vajadzīgi, lai sasniegtu augstus SEO rezultātus?


Vai maģiskais skaitlis ir 23?

Interneta dzīlēs klīst dažādas baumas par maģisko atslēgvārdu skaitu. Patiesībā vienas konkrētas sakarības starp atslēgvārdu skaitu un lapas apmeklējumu skaitu nav.
Pārsteigums? Diezvai!
Katram SEO speciālistam ir savs viedoklis, cik bieži konkrēti vārdi jāiekļauj tekstā. Tas nebūt nenozīmē, ka atslēgvārdiem nav nozīmes – ir, bet tas nav vienīgais noteicošais lielums, labu rezultātu iegūšanai.

Skaits vai jēga?

Šajā gadījumā tiešām darbojas teiciens – kvalitāte, nevis kvantitāte. Meklētājprogrammu mehānismi ir kļuvuši gudrāki, tas nozīmē, ka tie pievērš uzmanību ne tikai atslēgvārdu skaitam, bet arī to nepieciešamībai un izmantošanas jēgai.
Jāatceras – konteksts, kurā vārds vai jēdziens izmantots ir krietni vien nozīmīgāks, nekā to biežums.
Kā arī, pirms veidojiet rakstu SEO, atcerieties veikt atslēgvārdu izpēti. Vai šis vārds vispār atbilst konkrētajām vajadzībām? Kāds saturs tiek atrasts to ievadot Google meklētājā? Kā auditorija meklē šo vārdu vai terminu? Daļu no šīs informācijas var atrast meklējot pašā Google, bet lielisks instruments ir Google Trends.

Ideālais apjoms?

Vēl viens ļoti populārs jautājums ir ‘Kāds ir ideālais teksta apjoms?‘ Arī šajā gadījumā – viedokļi dalās.
Arī šajā jautājumā jāņem vērā dažādi aspekti.
Piemēram, kādai auditorijai šis teksts ir domāts?
Jāatceras, ka mūsdienu straujajā laikmetā, cilvēkiem nepatīk pārāk gari teksti. Tieši šī iemesla dēļ nav jēgas tērēt resursus un veidot 3000 vārdu garus tekstus, tikai lai uzlabotu SEO rādītājus.
Veidojot kvalitatīvu, atbilstošu un jēgpilnu tekstu, pilnībā pietiek ar 300 – 500 vārdu garu tekstu.

Kas ir galvenais?

 
Šobrīd digitālā mārketinga uzmanības centrā ir neviens cits kā auditorija. Tieši šī iemesla dēļ, galvenais uz ko fokusēties ir potenciālais pircējs vai jau esošā auditorija.
Protams, nevajag aizmirts par atslēgvārdiem, tomēr auditorijas vajadzības ir jāizvirza kā absolūtā prioritāte. Pirms gatavojiet saturu, noskaidrojiet:

  • Kādas ir auditorijas vēlmes.
  • Kādu saturu vislabāk tie uztver.
  • Kāds saturs un komunikācijas forma šķitīs vissaistošākā.
  • Kādus komunikācijas kanālus tie izmanto.
  • Ko tie meklē.

Tālāk jau viss atkarīgs no jums – cik atbilstošu auditorijai saturu veidosiet, tik organisko lapas apmeklējumu saņemsiet.


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!