Rakstīt blogu ir stilīgi, par to nav šaubu. Blogus raksta gan sabiedrībā pazīstamas personas, gan ikviens, kas vēlas izteikt savu viedokli un nu jau blogeris/blogere tiek uzskatīs par sava veida profeisiju.  Pēdējos desmit gadus, interneta vide ir kļuvusi pārpildīta ar dažādiem blogiem jeb emuāriem, kas stāsta par dažādākajām tēmām. Interneta vēstures zinātāji stāsta, ka pirmais emuārs radīts jau 1994. gadā, bet savu uzvaras gājienu blogi sāka pēc 2005. gada. Šobrīd emuārus raksta ne tikai par ikdienišķām lietām, bet arī uzņēmumi par dažādām nozarei nozīmīgāk tēmām. Bet kāpēc uzņēmumam nepieciešams blogs?


Izglītojiet potenciālos pircējus

Blogs ir lielisks veids kā nodot būtisku informāciju klientiem un potenciāliem pircējiem. Atbildot uz dažādiem jautājumiem, iespējams ne tikai informēt, bet arī izglītot auditoriju, tā parādot savu kompetenci nozares aktualitātēs.
Regulāri blogā ievietojot jaunāko informāciju, uzņēmums rada iespaidu, ka tā pārstāvji aktīvi seko jaunākajām tendencēm un spēj sniegt vislabāko rezultātu saviem klientiem.
Emuārs ir lieliska vieta, kurā atbildēt uz FAQ jeb biežāk uzdotajiem jautājumiem. Iespējams veidot tematiskos rakstus, kuros atbildēt vairāk jautājumiem, nevis vienkārši ievietot atsevišķu lapu, kurā atbildēti galvenie jautājumi par visdažādākajām tēmām. Kā arī papildus bonuss ir darbinieku izglītošana un informēšana par jaunumiem nozarē.

Uzlabojiet SEO rezultātus

Jauns un oriģināls saturs uzrāda krietni labākus SEO rezultātus. Tas nozīmē, ka ievadot atbilstošu atslēgvārdu, Jūsu lapa parādīsies augstākā pozīcijā.

Pētījumi parāda, ka mājaslapas ar emuāru saņem apmēram 55% vairāk skatījumu, nekā bez.

Stratēģiski pareizi veidojot saturu blogā, iespējams sasniegt SEO rezultātus, kas uzlabos pārdošanas rezultātus, garantējot lapas parādīšanu pie vajadzīgajiem atslēgvārdiem. Tas nozīmē, ka Jūs varat izvēlēties atslēgvārdus un tiem pielāgot saturu. Kā arī veidojot satura struktūru (viens ieraksts ved pie cita un/vai pie pakalpojuma apraksta utt), Jūs veidojat ērtāku ceļu klientam, kas vēlas uzzināt vairāk par produktu un iegādāties to.

 

Piesaistiet papildus uzmanību

Nereti auditorija meklē vienu, bet nonāk pie kā pilnīgi kā cita. Tādēļ veidojot kvalitatīvu saturu blogā, iespējams piesaistīt papildus auditoriju, kas iespējams nemaz Jūsu produktu vai pakalpojumu parasti nemeklētu.
Kā arī veidojot nozarei atbilstošu, kvalitatīvu blogu, iespējams piesaistīt citu nozares pārstāvju uzmanību, tā veidojot profesionālu tēlu un iegūstot jaunus biznesa partnerus.


Blogs jeb emuārs var būt lielisks satura mārketinga instruments, kura saturu pielāgojot uzņēmuma vajadzībām, iespējams sasniegt gan jaunu auditoriju, gan palielināt pārdošanas rezultātus.Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās satura mērketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!

 

Vairāk informācijas meklē: SocialMediaToday , SproutContent , SimpleMarketingNow