No 9. līdz 11. novembrim, Top Media komanda un speciālisti, kas sadarbojas ar aģentūru, devās uz Dublinu ciemos pie Google pārstāvjiem. Šis 3 dienu pieredzes brauciens tika sadalīts divās daļās – pirmajā dienā notika apmācības tikai Top Media pārstāvjiem (vairāk lasi šeit), pēc tam, 10. un 11. novembrī, piedalījāmies Google Finance 2017  konferencē.

Konferencē tika izvirzītas divas galvenās tēmas – klientu apkalpošana un tehnoloģiju jauninājumi. Arī dienas kārtību nosaukumi askētiskā veidā vēstīja par gaidāmo saturu ‘Klients (The Customer)’ un ‘Tehnoloģija(The Technology)’.
Pirmajā dienā tēmas tika koncentrētas uz klientu apkalpošanas servisa uzlabošanu. Uzmanība tika pievērsta klientu uzvedības un psiholoģijas izprašanai, tam kā sagatavoties un veiksmīgāk izmantot pārmaiņu procesu savā labā.
Kā viena no būtiskākajām mārketinga panākumu niansēm tika minēta zīmola identitātes veidošana – arī digitālajā vidē esošajos mārketinga materiālos jāintegrē zīmolu un tā vēstījumu. Kā piemērs tika minēts zīmols Nike, kas visus reklāmas materiālus veido vienotā stilā – izmantojot vizuālas līdzības un veidojot asociācijas ar zīmolu pat bez logotipa izmantošanas. Vai, piemēram, zīmols Danone, kas visiem ascoiējas ar vienkāršo, bet skanīgo saukli un tā audiālo noformējumu ‘Mmm… Danone‘.

Protams, tika stāstīts arī par finanšu jautājumiem. Tā kā finanšu tirgū pakalpojumi aizvien vairāk tiek piedāvāti attālināti – internetā, konkurence palielinās un peļņas procents samazinās. Tāpēc esošajos tirgos izdzīvos tie, kuru produktus būs ērtāk izmantot digitālajā vidē – tas ir viens no attīstības galvenajiem virzieniem – aizvien lielāku ērtību radīšana lietotājam. Otrs – tiek prognozēts, ka tuvāko 2 gadu laikā būtiski palielināsies un attīstīsies šobrīd mazaktīvie tirgi Āzijā un Āfrikā – tie nākotnē būs nozīmīgs peļņas avots.

Konferences otrā diena tika veltīta mākslīgā intelekta, konkrēti, machine learning izmatošanai jaunākajos Google risinājumos. Liela uzmanība tika pievērsta rutīnas procesu automatizācijas jautājumam – piemēram, Smart bidding automatizēs likmju solīšanas procesu. Nemitīgi tiek pilnvedoti arī jau esošie rīki, piemēram, Google Translate. Tika demonstrēts kā pēc 2000 poēmu izlasīšanas un analīzes robots ir spējīgs sacerēt dzejoli.

Lai uzturētu radošu un možu garu, starp nopietnajām lekcijām tika piedāvātas arī interesantas un izklaidējošas aktivitātes. Dalībniekus priecēja beat box mūziķis, kā arī visiem bija iespēja piedalīties Google aplikācijas Kahoot spēlē un pārbaudīt cik uzmanīgi ir klausījies lekcijas. Bija jāatbild uz 8 jautājumiem par abu dienu lekciju tēmām, laimīgajam uzvarētājam balvā iegūstot Google Pixel 2 telefonu.

Komunikācija un kontaktu dibināšana lekciju starplaikos un vakara pasākumos ir nepārvērtējams ieguvums. Šādas konferences dod iespēju ne tikai iegūt vērtīgas zināšanas, bet arī uzzināt nozares jaunumus no pirmavotiem un dalīties pieredzē, papildinot gan katra dalībnieka individuālo redzējumu, gan komandas pieredzi kopumā. Tāpēc, mēs – Top Media komanda – esam patiesi priecīgi, ka mums tika dota iespēja piedalīties Google Finance 2017  konferencē.

Vēlreiz sakām – Paldies! – Google komandai par laipno uzņemšanu!

Ja arī Jūs ir ieinteresējušas mūsu jauniegūtās zināšanas, piesakieties uz konsultāciju un pārliecinieties – mēs piedāvājam efektīvākos risinājumus un garantētu rezultātu.