top of page
  • Writer's pictureTop Media

Kā Plānot Digitālā Mārketinga Kampaņas Valentīndienai?

Tuvojas 14.februāris, kad visā pasaulē tiek atzīmēti mīlestības svētki jeb Svētā Valentīna diena. Par svētku sajūtām vienmēr īpaši parūpējušies ir iepirkšanās centri un reklāmas aģentūras – atbilstošas dekorācijas un mūzika veikalos, radot svētku noskaņu, oriģināli reklāmu teksti un radoši produktu iepakojumi. Uzņēmējiem un reklāmdevējiem Valentīndiena nereti ir gada pirmo lielo kampaņu laiks.

Kā digitālajiem reklāmdevējiem vislabāk izmantot Valentīndienu, lai sasniegtu vēlamo mērķauditoriju?

Vairāk kā 50% cilvēku vecumā virs 18 gadiem atzīmē Valentīndienu, kas nozīmē to, ka uzņēmējiem tā ir lieliska iespēja reklamēt savus produktus pievilcīgā un neparastā gaisotnē.

2016.gada oktobrī meklētājprogramma “Bing” nāca klajā ar Valentīndienas gidu digitālajiem reklāmdevējiem. Gids sniedz padziļinātu ieskatu par to, kas sabiedrību interesē šajos svētkos, kādi meklējumi visbiežāk tiek veikti un kā izmantot  meklētājprogrammu, lai saņemtu ieguvumu no 19,7 miljardiem dolāru, kas uz šiem svētkiem reklāmas platformā tika iztērēti 2016.gadā.

Ņemot vērā faktu, ka salīdzinot ar iepriekšējo gadu, 2016.gadā pirkumi un tiem iztērētais budžets pieauga par 4%, Bing plāno, ka 2017.gada Valentīndienā šis skaitlis varētu atkārtoti palielināties. Iepazīstināsim Jūs ar dažiem padomiem no Bing par to, kas būtu jāzina reklāmdevējiem, gatavojoties Valentīndienai.

Izvēlēties plašāku mērķauditoriju

Plānojot efektīvu reklāmas kampaņu, nepieciešams sākt ar mērķauditorijas analīzi. Bing veiktajā pētījumā novērots, ka Valentīndienas dāvanu saņēmēji nav tikai cilvēki, kas pašreiz ir romantiskās attiecībās. Tas, ka cilvēkiem nav “otras pusītes”, viņus nebūt neattur no svētku svinēšanas kopā ar ģimeni, draugiem, kolēģiem vai pat pmājdzivniekiem.

Screen-Shot-2017-01-31-at-22.34.57-768x320

Photo: Bing Guide

Tas nozīmē, ka reklāmdevējiem ir iespēja būt soli priekšā konkurentiem, par mērķauditoriju izvirzot un pielāgojot dāvanas plašākai sabiedrības daļai.

Izvēlieties pareizos atslēgvārdus

Atslēgvārdu atlase ir atkarīga no tā, cik precīzi pārzinat savu mērķauditoriju. Pēc Bing pētījuma datiem meklējums “dāvanas vīram” ieņem pirmo vietu, taču “dāvanas sievai” tikai ceturto vietu. Godpilnajā otrajā vietā Bing Valentīndienas meklējumos atrodas atslēgvārds “dāvana draugam”.


Screen-Shot-2017-01-31-at-22.35.27-768x421 (1)

Photo: Bing Guide

Izvēlies pareizo reklāmas laiku

Valentīndiena ir svētki, kuriem raksturīga īsa plānošana un ātrs apgrozijums. 46% no meklējumiem un pirkumiem tiek veikti februāra sākumā. 23% pirkumu tiek veikti janvārī un tikai 10% pirkumu tiek veikti dienu pirms svētkiem.

Šie dati sniedz reklāmdevējiem ieskaitu par to, kad ir visizdevīgakais laiks plānot reklāmas kampaņas un kuros datumos visaktīvāk palielināt vai samazināt budžetus.


Screen-Shot-2017-01-31-at-22.38.03-768x430

Photo: Bing Guide

Ir svarīgi sekot līdzi reklāmas budžetiem un tam, lai finanses pietiktu līdz pat pēdējai kampaņas dienai. Sastādiet budžeta plānu īpaši rūpīgi. Nedēļu pirms 14.februāra Valentīdienas kampaņai jāpievērš pastiprināta uzmanība, jo tajā vērojams lielākais klikšķu skaita pieaugums.

Search kampaņu optimizācija


Screen-Shot-2017-01-31-at-22.40.19-768x428

Photo: Bing Guide

Novērots, ka datoru un mobilo ierīču izmantošana Valentīndienas dāvanu meklējumiem ir gandrīz identiska. Tas nozīmē, ka mājaslapai jābūt mobilajai videi draudzīgai.

2016.gadā 48% no Bing Valentīndienas meklējumiem tika veikti mobilajās ierīcēs (pieaugums par 8%, salīdzinot ar 2015.gadu).

30,5% lietotāju izmanto mobilo tālruni, lai veiktu produktu izpēti vai salīdzinātu cenas.


Screen-Shot-2017-01-31-at-22.41.09-768x628

Photo: Bing Guide

Top Media piedāvā PPC mārketinga un reklāmas iespējas četros populārākajos PPC reklāmas kanālos – Google Adwords, Yandex, Bing un Facebook. Piemērotu atslēgvārdu atlase, regulāra reklāmas kontu optimizācija un detalizēta mērķauditorijas analīze spēs uzlabot kampaņu rādītājus, ļaust iegūt tūlītējus rezultātus un acīmredzamus ietaupījumus. Ja arī Jūs vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem.

72 views
bottom of page