Šoruden, 9. un 10. novembrī izstāžu centrā, Ķīpsalā, norisināsies biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstāde ‘Riga Comm’. Arī mēs – digitālā mārketinga aģentūras Top Media speciālisti – izstādes laikā dalīsmies savā pieredzē ar pasākuma apmeklētājiem, informēsim par industrijas jaunumiem gan savus pašreizējos klientus, gan digitālās mārketinga skatuves apmeklētājus.
Pasākuma laikā būs iespēja konsultēties un dalīties pieredzē ar Top Media speciālistu komandu, kā arī apmeklētājiem būs iespēja saņemt reklāmas konta auditu, kuru izstādes laikā mūsu stenda apmeklētājiem veiksim bez maksas.

Mūsu profesionāļi pārzina dažādas digitālās vides nianses un problēmjautājumus, kas spēj uzlabot klientu reklāmu atdevi. Digitālo reklāmu tirgus pagājušajā gadā palielinājies par 23%, tā padarot digitālo mediju vidi ar vien ietekmīgāku un populārāku. Tomēr, šis pieaugums rada jaunus izaicinājumus gan mediju satura pārdevējiem, gan pircējiem.
Galvenā uzmanība jāsāk pievērst trendiem, atbilstošām tēmām un problēmām, kas ietekmē biznesa iekļaušanos digitālās vides kontekstā.
Digitālajā vidē, kas strauji aug un atīstās, uzmanība jāpievērš arī problēmjautājumiem, kas var ietekmēt mārketinga stratēgijas virzību un efektivitāti.

Mediju konverģence
Robeža starp tradicionālajiem un digitālajiem medijiem kļūst arvien šaurāka un grūtāk nosakāma. Platformu lietojums vairs nav viena medija un vienas platformas izvēle, bet gan dažādu iespēju apvienojums. Viens no spilgtākajiem piemēriem ir digitālā televīzija, kas pilda gan ierastās televīzijas, gan digitālā medija funkcijas. Tomēr, šī saplūšana rada problēmsituācijas, kad nav iespējams izsekot platformu rezultātiem un noteikt precīzus reklāmguvumus. Nereti tieši šī neviennozīmīgā datu iegūšana, rada šaubas zīmoliem, kas reklāmu kampaņu procesos vēlās caurredzamību, tādēļ jāmeklē risinājumi, kas pēc iespējas efektīvāk atbilstu mediju konverģences procesiem.

Padziļināta auditorijas datu izpēte
Digitālajā vidē advancēti auditorijas dati pirkšanas un pārdošanas procesos jau sen ir nozīmīgi. Izmantojot dažādus rīkus, zīmoli iegūst informāciju par savu potenciālo un esošo auditoriju, tās parametriem, rīcību un lēmumu pieņemšanas procesiem. Veiksmīgākie nozares pārstāvji jau aktīvi analizē un savā labā izmanto padziļinātus datus, jo tieši audtorija un tās pieredze ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas jāņem vērā veiksmīgas digitālā mārketinga kampaņas īstenošanā.

Mārketings dažādās ierīcēs
Tehnoloģijas arvien strauji attīstās un katram lietotājam ir ne tikai viena, bet nu jau vairākas viedierīces, kuras tiek izmantotas ikdienā. Tomēr, katra ierīce atšķirās ar parametriem un satura formātu. Šis ir būtisks aspekts, kas jāņem vērā, lai nodrošinātu lietotājiem pēc iespējas patīkamāku, ērtāku un veiksmīgāku lietotāju pieredzi. Piemēram, jāņem vērā, ka apskatot attēlu datorā un viedtālrunī, tie var izskatīties dažādi. Tekstu izmēram, attēlu kvalitātei un saturam ir jābūt piemērotam visām ierīcēm, vai jāveido lapu/reklāmu versijas, kas atbilstošas katrai ierīcei atsevišķi. Kā arī, jārēķinās, ka katra ierīcē var tik lietota ar dažādiem mērķiem un dažādos laikos, tādēļ, veidojot saturu, jāņem vērā šīs atšķirības un auditorijas vajadzības dažādos kontekstos.

Uzmanības vērtiba
Digitālajā vidē ‘būt redzamiem’ un ‘iegūt uzmanību’ vairs nav viens un tas pats. Jau ‘būt redzamiem’ nav viegli, jo informācijas apjoms, kas gāžas virsū lietotājam, aizvien pieaug. Vēl grūtāk ir noturēt lietotāja uzmanību, tāpēc aizvien svarīgāku lomu spēlē informācijas kvalitāte – sākot ar atbilstību konkrētā cilvēka vajadzībām un turpinot ar tās uztveramību. Jo vienkāršāka valoda un vieglāk uztverama tekstu paskaidrojošā grafika, jo lielāka iespēja noturēt lietotāja uzmanību.

Ja arī Jūs turpmākajā darbībā vēlaties uzlabot savu digitālo pieredzi un izmantot to savā labā, nāciet uz biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstādi ‘Riga Comm’ 9. un 10. novembrī, kur būs iespējams satikt Top Media ekspertus klātienē vai sazinieties ar mums un sarunājiet individuālu tikšanos!

 

 

Avots: ComScore