Sociālie tīkli ar vien ir viens no galvenajiem veidiem kā veidot komunikāciju un uz kā balstīt digitālā mārketinga stratēģiju. Jāņem vērā, ka pircēji ir kļuvuši vēl prasīgāki, lai zīmola komunikācija būtu personiska un atbilstoša to vajadzībām. Tai pašā laikā tehnoloģiju un automatizācijas attīstība, digitālā mārketinga speciālistiem dod iespēju atvieglot rutīnas uzdevumus un fokusēties uz zīmola unikālās komunikācijas attīšanu.

Lai veiksmīgi attīstītu digitāla mārketinga stratēģiju 2018. gadā, jāatceras:

1.Pircēji efektīvāk reaģē uz autentisku saturu

Protams, zīmola komunikācijā nozīme vēl joprojām ir kvalitatīvam saturam, tomēr pircēji jau ir pieraduši pie skaistām, līdz sīkumam pieslīpētām fotogrāfijām un perfektiem video rullīšiem. Tādēļ daudz lielāku ievērību izpelnās autentisks, neapstrādāts saturs. Kā piemēram, izmantojot platformas Instagram vai Snapchat, iespējams auditorijai parādīt zīmolu no otras, ne tik ļoti perfektās, bet drīzāk reālās puses, kas ne tikai veicina auditorijas lojalitāti, bet arī lielāku auditorijas iesaisti.

2. Automatizācija var būt lielisks palīgs

Tiek prognozēts, ka ap 2018. gada vidu, 20% no sociālo tīklu satura, kas paredzēts biznesa komunikācijai, ģenerēs mākslīgais intelekts. Galvenokārt, kur ar vien vairāk tiks izmantota automatizācija būs klientu apkalpošana, lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku un efektīvāku servisu. Jau tagad 60% no aptaujātajiem atzinuši, ka vismaz reizi saskārušies ar datora ģenerētu klientu apkalpošanas komunikāciju.
Automatizācija ne tikai nodrošina ātrāku klientu apkalpošanu, bet arī atvieglo ikdienas rutīnas darbus, kas ļauj radošajiem prātiem radīt ar vien jaunus, interesantus risinājumus.

3. Video vērtība tikai augs

Jau tagad video ir visvairāk pieprasītais formāts sociālajos tīklos. Arī jaunajā gadā pārmaiņas šajā nozarē nav gaidāmas, tā vērtība un nozīme tikai augs.
Šogad 90% satura, ar ko dalījās sociālo tīklu lietotāji, saturēja dažādu garumu video. Tiek prognozēts, ka ap 2020. gadu vairāk kā 80% no visa tiešsaistes satura būs tieši video.

Arī PPC turpinās attīstīties, mākslīgā intelekta un mašīnu apmācības ietekmē. Par to vairāk lasiet – Kā MI mainīs digitālo mārketingu?

 

Ja arī Jūs 2018. gadā vēlaties izveidot veiksmīgu digitālā mārketinga komunikāciju, izmantojot PPC un Google AdWords plašās iespējas, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.

 

Avots: Socialmediatoday