Vasaras noslēgums atnesis jaunumus Facebook platformā, kas radīti, lai paplašinātu reklāmdevēju iespējas un padarītu saturu vēl saistošāku. Esam apkopojuši aktuālākos jaunumus, kas pievienoti platformai augusta beigās un septembra sākumā.


Jauni reklāmu rīki

Svētku laiks nav aiz kalniem un ir pienācis brīdis domāt par kampaņām, ko īstenot iepirkšanās trakuma laikā. Un digitālajā vidē tieši vizuālā identitāte mēdz būt noteicošā un izcelt starp konkurentiem. Šī iemesla dēļ, Facebook reklāmu speciālisti ir pievienojuši uzlīmes jeb overlay (pārklājuma) objektus, ar kuriem izrotāt dinamiskās reklāmas. Pievienoti dažādi rāmji, krāsu un pozīciju varianti.

Kā arī pievienotas svētku noskaņas video izveides rīkā ( video creation kit), kurā iespējams no dažādiem attēliem un teksta fragmentiem, izveidot video, kurā uzsvērti produkti un to priekšrocības (vairāk vari uzzināt te). Arī šis reklāmu tips tiks papildināts ar īpašiem ‘rotājumiem‘, lai padarītu svētku kampaņas vēl krāšņākas.

Vairāk lasi te.


Attēli un teksti uz tiem

Komunikācija sociālajos tīklos šobrīd nav iedomājama bez dažādiem attēliem un video. Bet lai šī komunikācija neizietu no rāmjiem un būtu atbilstoša platformu noteikumiem, ir jāatrod veidi kā kontrolēt saturu, kas redzams attēlos.

Facebook komanda ir cītīgi strādājuši, lai tehnoloģijas spētu atšķirt un kategorizēt attēlā redzamo. Jaunā Rosetta sistēma ne tikai spēj kategorizēt attēla saturu, bet arī uztvert tekstu, kas iekļauts attēlā.
Vairāk par Rosetta lasi te. 

Tas nozīmē, ka ne tikai kategorizācijas, bet arī ierobežošanas process kļuvis vienkāršāks, tāpēc jāņem vērā, kāds saturs iekļauts ne tikai ierakstā, bet arī attēlā, lai aiztaupītu nepatīkamus mirkļus.

Vairāk vari izlasit te. 


Nodrošināt tūlītēju pieredzi

Pirms diviem dienas gaismu ieraudzīja Canvas jeb mobilo reklāmu risinājums, kas nodrošināja ‘pēc klikšķa‘ pieredzi. Tas nozīmē, ka reklāma automātiski aizveda uz kādu no izvēlētajiem risinājumiem.

Šogad šo reklāmu papildinājuši pieci jauni risinājumi, lai auditorijai dotu iespēju ātri un ērti apskatīt, nopirkt vai pieteikties.

  • Instant Storefront –  Ļauj apskatīt produktus ērtā formātā, e-veikala veidā.
  • Instant Lookbook – Vieds kā izrādīt produktus, stila grāmātas formātā.
  • Instant Customer Acquisition – Reklāmas veids, kas lauj sniegt konkrētus piedāvājumus un aicinājumus uz darbību.
  • Instatnt Storytelling – Izmantojot attēlus un video, sniedziet auditorijai pilna spektra iespēju iepazīties ar zīmola tēlu un stāstu.
  • Instant Form. Ātrākais un ērtākais veids kā aicināt mērķauditoriju aizpildīt formu, atstāt kontaktinformāciju, aptauju vai pieteikties īpašajiem piedāvājumiem.

 Vairāk par tūlītējās pieredzes reklāmām lasi te.  


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!