Otrdien, 11. jūlijā, Facebook paziņoja par beta (testa) versijas aktivizēšanu reklāmām ziņojumu platformas joslā (messenger). Tas nozīmē to, ka tagad reklāmdevejiem būs iespēja savas reklāmas radīt starp lietotāju saņemtajiem ziņojumiem. Facebook Messenger kā saziņas līdzeki mēnesī aktīvi izmanto 1,2 miljardi lietotāju visā pasaulē. Testa versija pieejama no trešdienas – 12. jūlija.

Testa reklāmas sākotnēji tika aktivizētas Austrālijā un Taizemē. Reklāmam, kuras tiek rādītas ziņojumu platformā, ir divas iespējas – novadīt lietotāju uz uzņēmuma mājaslapu vai atvērt sarakstes iespējas (čatu).

Reklāmas izskats paliek tāds pats kā laika joslas reklāmām – virsraksts, apraksts, attēls un call-to-action jeb aicinājums lietotāju veikt darbību (zvans, ziņojuma nosūtīšana, mājaslapas apmeklējums u.c.). Reklāmas ziņojumu joslā būs marķētas ar atzīmi “apmaksāts” jeb “sponsored”. Zemāk redzamajā attēlā ir piemērs no apģērbu veikala reklāmas, uz kuras uzklikšķinot lietotājs tiek novadīts uz uzņēmuma mājaslapu.

leaf graphic

Attēls: MargetingLand

Reklāmas, kuru klikšķis lietotājus aizved uz saraksti, tiek atvērtas čata loga formātā. Šo iespēju iespējams izvēlēties un izmantot arī tad, ja lietotājs uz reklāmas uzklikšķina no Facebook vai Instagram laika joslas. Reklāmdevējiem iespējams izmantot arī oriģiniālo “In-Messenger” reklāmas formātu – sponsorētos ziņojumus, kas ļauj uzrunāt lietotājus, kuri jau iepriekš izrādījuši interesi uzņēmuma darbībā, veicot komunikāciju caur Facebook messenger.

Atceries, ka Facebook Messenger reklāmas ir –

1) iespējams izveidot izmantojot Facebook Ads Manager vai Power Editor;
2) aktīvas noklusējuma formātā kā izpētes avots;
3) iespējams izveidot tādiem kampaņu mērķiem kā reklāmguvumiem un lietotāju plūsmas uzlabošanai. Aplikāciju lejuplādēšana un citi kampaņu mērķi tiks aktivizēti drīzumā.

Ja izmantojat reklāmu Facebook, lai saņemtu reklāmguvumus no neitrālas publikas, Jums ir jāmāk organizēt darbu un optimizēt rezultātus šajā platformā. Nav laika ieguldīt tik daudz darba, taču vēlaties saņemt pārliecinošus rezultātus Facebook reklāmas platformā? Vēlaties palielināt klientu skaitu un aizpildīto anketu daudzumu, kā arī uzlabot fanu skaitu savai biznesa lapai? Droši sazinieties ar Top Media un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem.

Avots: MarketingLand