Nav šaubu, ka Facebook kopš sava izveides brīža ir mainījis veidu, kā cilvēki sazinās viens ar otru. Facebook platforma ir ļoti mainījusies kopš tās palaišanas brīža 2004. gadā. Katru gadu Facebook tendences arvien vairāk ietekmē digitālo reklāmdevēju uzvedību, un šobrīd Facebook mārketings ir viens no industrijas svarīgākajām sastāvdaļām.

Facebook platforma paredz tendences, kurām seko miljoni lietotāju, tāpēc uzņēmumiem tās ir jāizmanto, lai piesaistītu savas mērķauditorijas uzmanību.

Video – Facebook satura karalis

Jau 2018. gadā video sevi pieteica kā Facebook satura karali un kā neatņemamu Facebook mārketinga sastāvdaļu. Šī tendence saglabāsies arī 2019. gadā. Dažādi pētījumi un statistika liecina, ka cilvēki katru dienu skatās video vairāk nekā 100 miljonu stundas. Video iegūst par 135% vairāk organisko sasniedzamību nekā fotogrāfijas.

Tie ir tikai daži no iemesliem, kāpēc 46% digitālā satura speciālistu plāno iekļaut Facebook video savam 2019. gada digitālā mārketinga plānam.

facebook tendences video

Facebook video

Būt tiešraidē – Facebook Live

Facebook Live izmantošana gūst arvien nozīmīgāku lomu mārketinga stratēģijas pielietojumā, kopš šī funkcija tika prezentēta Facebook lietotājiem 2016. gada aprīlī. Interneta vietne Search Engine Journal paziņoja, ka viņu vidējā Facebook Live iesaiste bija par 178% lielāka nekā parasta ieraksta iesaiste. Tāpat Live ziņu vidējā auditorijas sasniedzamība palielinājusies vairāk nekā divas reizes.

Facebook Live video formāts ir tik veiksmīgs, jo tas nodrošina reāllaika mijiedarbību starp uzņēmumu un tā auditoriju.

facebook tendences live tiešraides

Facebook Live

Šeit ir daži padomi, kā vislabāk izmantot Facebook Live mārketingam:

– Vispirms ir jāizveido Facebook Event – tas ir labs veids, kā iepriekš paziņot Jūsu sekotājiem par Live video publicēšanas laiku un biežumu. Tāpat Jums būtu jānopublicē ieraksti visos sociālo mediju kanālos ar informāciju par Live video grafiku, lai sekotāji zinātu, kad precīzi tos varētu sagaidīt.

– Tālāk tiešraides laikā Jums ir jāieplāno dalīšanās ar šo ziņu, izmantojot atbilstošu heštagu, lai sekotājiem būtu vieglāk atrast Jūsu Live saturu. Jums būtu jāiekļauj arī savas Facebook lapas URL un jāietago cilvēki vai zīmoli, kas piedalās šajā Live video.

– Ja plānojat veikt regulāras Facebook tiešraides, Jūs varētu atgādināt par tām saviem sekotājiem, publicējot ierakstus ar iegultajiem video, lai tie, kuri nokavēja Live video, varētu būt informēti, par to, kas ir noticis.

Paplašinātās realitātes reklāmas (Augmented Reality Ads)

Ar paplašinātās realitātes reklāmām zīmoli varēs veidot dziļāku saikni ar saviem sekotājiem, ļaujot viņiem praktiski izmēģināt dažādus produktus, piemēram, kosmētiku vai saulesbrilles pa tiešo no savas ziņu lentes. Reklāmas ļaus sekotājiem ātri piekļūt Facebook kamerai, lai notestētu Jūsu preces, izmantojot opciju “Pieskarieties, lai izmēģinātu” uz attēla. Ņemot vērā, ka Facebook galvenajai aplikācijai ir aptuveni 2,2 miljardi aktīvo lietotāju, šīm AR reklāmām ir diezgan liels potenciāls.

paplašinātās realitātes reklāmas

Facebook AR reklāmas

Čatbotu uzvaras gājiena turpinājums

Pēc Facebook datiem šobrīd Messenger tiek izmantotas 100 000 ikmēneša aktīvas robotprogrammatūras, kas nodrošina tūlītēju saikni starp zīmolu un klientu. Čatbotu galvenā funkcija joprojām ir klientu apkalpošana, kas ietver gan klientu vaicājumu apzināšanu, gan problēmu risināšanu, kā arī automatizētas komunikācijas nodrošināšanu pārdošanas apjomu palielināšanai.

facebook tendences čatboti

Facebook čatboti

Šeit ir daži padomi, kā izveidot čatbotus:

– Vispirms izveidojiet tēlu – ar čatbota palīdzību ir jārada personiska izjūta, tāpēc sākumā ir jāpievērš uzmanība čatbota personībai un tikai pēc tam jāfokusējas uz kodu.

– Komunikācijai ar čatbotu ir jābūt pēc iespējas vienkāršākai, ja vēlaties, lai Jūsu sekotāji izmanto šo tehnoloģiju. Vairāk par čatbotu izmantošanu un uzstādīšanu lasiet šeit.

– Neuztraucieties, ja viss nenotiek ideāli, klientu serviss ir diezgan sarežģīta joma, un vienmēr var rasties kļūmes, neatkarīgi no tā, vai ar klientu komunicē cilvēks vai bots.

Pārējās Facebook tendences Jūs atradīsiet mūsu nākamajā bloga rakstā, kur vairāk tiks aprakstīti Facebook reklāmas risinājumu un funkciju atjauninājumi.

Ja Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakieties Top Media jaunumu ziņojumiem!