Pēc tam, kad rūpīgi un detalizēti izveidotas AdWords kampaņas, svarīgi auditorijai piedāvāt kvalitatīvas galvenās lapas, uz kurām ved reklāmas. Nozīmīgs ir gan vizuālais izskats, gan lietošanas ērtums un, protams, lapas ielādes ātrums. Galvenā optimizācija, kas jāveic – jāpielāgo lapa tā, lai tā nodrošinātu atbilstošu lapas lietošanas pieredzi. Esam apkopojuši padomus, kas nodrošinātu veiksmīgāku auditorijas ceļu līdz rezultātam, pēc noklikšķināšanas uz reklāmas.

1.Saprast, kas strādā un kas ne.

Izmanto AdWords iespējas – AdWords jaunajā versijā iespējams sekot līdzi tam kā strādā galevnās lapas. Tiek uzskaitītas lapas, kuras atbilst mobilajām prasībām un kuras lapas nodrošina visvairāk pirkumu. Vairāk lasi – Google Support.

Pārbaudi atbilstību mobilajām ierīcēm – Izmantojot Google Mobile-Friendly Test, iespējams pārbaudīt vai lapa ir ērti lietojama mobilajās ierīcēs un kā tā izskatās dažādos viedtālruņos vai planšetdatoros.Tiešsaistē ērti un pārredzami iespējams pārbaudīt kādi uzlabojumi lapai jāveic.

Izmantojiet Google Analytics – iegūstiet datus, kas dos pamatojumu satura un dizaina pielāgošanai. Kā arī uzrādīs kā auditorija izmanto jūsu lapas, kādas darbības veic, cik ilgu laiku pavada lapā u.c.

2. Pielāgojiet lapas tā, lai tās strādā ātri un uz dažādām ierīcēm

Komunicējiet ar dizaineri – kopīgiem spēkiem iztrādājiet plānu kā pielāgot lapas dizainu, kas veicinās patīkamu lapas izmantošanu un piesaistītu ar vien lielāku auditoriju.

Pievērsiet uzmanību detaļām – pārbaudiet vai teksts ir salasāms, ērti pārskatāms, vai saites ir viegli atveramas un pogas – ērti uzspiežamas. Šādi sīkumi var būtiski ietekmēt lietotāju pieredzi un lapas sniegumu. Vairāk par detaļām, kurām jāpievērš uzmanība.

Lapas ielādes ātrums – Izpētīts, ka 53% no lapas apmeklētājiem to atstās, ja tā neielādēsies 3 sekunžu laikā. Tādēļ svarīgi, ka lapa ielādējas ātri un lietotājiem nav jāgaida, kamēr ielādēsies lielizmēra attēli vai apjomīgi faili.

3. Testēt un uzlabot

KPI jeb nozīmīgāko panākumu rādītāju noteikšana – pirms lapas testēšanas uzstādiet mērķus, kādus vēlaties sasniegt, tas uzrādīs kādi labojumi vēl nepieciešami un būs vieglāk izmērīt progresu.

Izmanto palīgrīkus – tādi rīki kā Google Optimize, palīdz ātri un efektīvi testēt dažādus lapu variantus un noteikt, kurš no tiem ir atbilstošākais.

Savieno galveno lapu testus ar konkrētām AdWords kontu daļām –  tā kā AdWords konti un kampaņas tiek mērķēti uz dažādiem klientu segmentiem, arī galvenajām lapām, uz kurām tie ved, jābūt pielāgotām un atbilstošām.

Ja arī Jūs ir ieinteresējušas plašās  Google AdWords iespējas un vēlaties tos izmantot savu reklāmas kampaņu pilnveidošanai vai uzsākšanai – sazinieties ar mūsu speciālistiem un kopīgi izstrādāsim efektīvāko stratēģiju.

 

Avots – Google Support

 

Tags: , , ,