Ir pagājuši 18 gadi, kopš mārketinga nozare iepazinās ar Google AdWords. Platformas izveides mērķis bija pavisam vienkāršs – atvieglot uzņēmumu ceļu pie pircējiem digitālajā vidē. Lai gan AdWords bijis iemīlēts un plaši pazīstams zīmols, tomēr Google pārstāvji ir izlēmuši, ka ir laiks pārmaiņām un pasauli iepazīstina ar Google Ads.

Daudz kas ir mainījies pēdējos 18 gados un Google speciālisti vienmēr ir vēlējušies palīdzēt gan lietotājiem, gan reklāmdevējiem ātrāk un ērtāk lietot platformu. Ikdienā plaši tiek izmantoti viedtālruņi un citas mobilās ierīces, kas iepriekš nebija pieejamas – arī šie jauninājumi izmainījuši digitālo mārketingu. Reklāmdevējiem ir pieejami ar vien vairāk kanāli un reklāmu veidi kā sasniegt auditoriju, bet šīs iespējas padara procesu sarežģītu un komplicētu.

Google komada plānojusi ieviest nopietnas pārmaiņas, kas skars ne tikai Google AdWords, bet arī DoubleClick un Analytics 360.

 


AdWords kļūst par Google Ads

Google Ads jaunais zīmols pārstāvēs plaša klāsta reklāmas iespējas, kas tiek piedāvātas gan Google, gan partneru lapās un lietotnēs. Pamatideja paliek tā pati – dot reklāmdevējiem iespēju sasniegt savu mērķauditoriju digitālajā vidē.

Jaunais zīmols īpaši pretimnākošs būs maziem uzņēmumiem – tiks piedāvāts pavisam jauns kampaņu veids, kas ļaus spert pirmos soļus digitālajā mārketingā tiem, kas iepriekš nebija izmantojuši Google pakalpojumus. Iesaistot mākslīgā intelekta iespējas, Google Ads būs īstais risinājums tiem, kas grib gan izmantot digitālā mārketinga iespējas, gan fokusēties uz biznesa attīstību.

Mēs gribam parādīt, ka reklāmas Google ir kas vairāk par reklāmās meklētājprogrammā – tāds ir pārmaiņu galvenais iemesls,” stāsta Google pāsrtāvis Mets Lavsons (Matt Lawson).


Google mārketinga platforma (Google Marketing platform)

Lai padarītu efektīvāku sadarbību ar uzņēmumu mārketinga komandām tiks apvienoti DoubleClick produkti un Google Analytics 360 Suite izveidojot vienotu zīmolu: Google mārketinga platforma.

Apvienošana notiek ar mērķi palīdzēt reklāmdevējiem plānot, analizēt un optimizēt digitālā mārketinga procesus. Google Mārketinga platforma palīdzēs veidot saistošāku, atbilstošāku un efektīvāku mārketinga saturu, nepārkāpjot privātuma normas un ļaujot tiem kontrolēt personas datu izmantošanu.


Vienotā Google Ad Manager platforma

Veids kā satura veidotāji gūst peļņu ir krietni vien mainījies. Auditorija saturu patērē no dažādām ierīcēm. Satura radītājiem jāatrod veids kā gan efektīvi strādāt, gan sasniegt auditoriju. Tādēļ tiek apvienots DoubleClick izdevējiem (DoubleClick for Publishers) un DoubleClick Ad Exchange izveidojot vienotu platformu – Google Ad Manager.

 


Pārmaiņas ir uz labu!

Protams, mainīt tādu zīmolu kā Google AdWords, kas plaši pazīstams visā pasaulē, nav viegli un tas ir liels izaicinājums visai Google komandai, tomēr pārmaiņas pavērsīs jaunas iespējas gan reklāmdevējiem, gan lietotājiem.

Par pārmaiņām stāsta Google mārketinga speciālists Mets Lavsons (Matt Lawson):

Lai mainītu tādu zīmolu kā AdWords, kuram ir miljoniem klientu un lietotāju, nepieciešama liela koordinācija. Mēs atjaunojām vairāk kā 50 mājaslapas, vairāk kā 7 tūkstošus palīdzības un Think With Google rakstus. Un tāpēc, ka produkts pieejams globālai auditorijā, kritiski bija izvēlēties nosaukumus, kas būtu viegli saprotami un izmantojami. Kā arī veidojot jaunos logo, pievērsām uzmanību, lai tas asociētos gan ar AdWords, gan DoubleClick, bet neierobežotu nākotnes vīziju un izaugsmes iespējas.

Avots: Google Blog


Ja Jums nepieciešama profesionāla digitālā mārketinga aģentūra – Top Media ir īstā izvēle!  Sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos digitālos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!