Data Studio ir platforma, kas ļauj veidot dinamiskas un vizuāli pilnīgas atskaites. Pirms divām nedēļām Top Media blogā dalījāmies ar rakstu par to, kas ir Google Data studio, kādas ir platformā nesen ieviestās bezmaksas iespējas un kā tas viss palīdz atvieglot uzņēmēju darbu, sniedzot iespēju veidot un dalīties ar tik daudz atskaitēm, cik nepieciešams. Ar rakstu iespējams iepazīties šeit.

Kā jau mūsu iepriekšējā bloga rakstā tika minēts, līdz šim  Data Studio platformu nebija iespējams izmantot Latvijā, bet tagad viss ir mainījies! Pagājušajā nedēļā Google paziņoja par vēl vienu jaunumu – šī platforma tagad pieejama vēl 180 pasaules valstīs, šim sarakstam pievienojot arī Latviju. Pakāpeniski paplašinot platformas lietotājvalstu sarakstu, arvien lielāks skaits interneta mārketinga uzņēmumu spēs viegli attēlot nepieciešamos datus vizuālās un informatīvās atskaitēs, kuras ir viegli uztveramas un ar kurām ir ērti dalīties tiešsaistē. Top Media klientiem šīs atskaites būs pieejamas no 1. aprīļa.

2017-03-23_16-45-31

Attēls: Top Media arhīvs, finanšu nozares klients

 Piesakies konsultācijai un uzzini vairāk!

Jaunumi

Papildus tam, ka Google Data Studio tagad pieejams vēl 180 pasaules valstīs, Google platformā pievienoja spēcīgus rīkus, kas lietotājiem ļaus vēl efektīvāk analizēt  datus un veidot pilnīgākas atskaites.

Filtri

Google Data Studio tagad ir ieviesti papildus filtri, kas ļauj platformā atlasīt vairākas diagrammas vienlaicīgi. Jaunās iespējas sevī iekļauj:

  • Atkārtoto filtra izmantošanu – izveidojiet vienu filtru, kuru pēc tam atkārtoti varat izmantot dažādiem komponentiem savā atskaitē.
  • Savienojumu filtrēšana – apvienojiet vairākus UN un VAI filtra nosacījumus vienā, atkārtoti izmantojamā filtrā.
  • Metrikas filtri – filtrējiet datu vērtības, kuras ir pārāk lielas, pārāk mazas vai arī atrodas noteiktā diapazonā.

2017-03-10_16-11-43

Photo: Google Analytics Blog

Google Analytics segmenti

Google Analytics segmenti tagad ir pieejami arī Data Studio platformā – tos ir iespējams izmantot diagrammu un grafiku veidošanā. Šie segmenti Jūsu Analytics datu apakškopa. Piemēram, viens segments no visas Jūsu lietotāju kopas var būt lietotāji no noteiktas valsts vai pilsētas. Cits segments var būt lietotāji, kas iegādājušies konkrētas produktu līnijas preces vai apmeklējuši konkrētu Jūsu mājaslapas sadaļu. Definējot jaunus vai labojumot esošos segmentus Google Analytics, tie automātiski tiks atjauoti arī Goolge Data Studio platformā.

2017-03-13_09-26-04

Photo: Google Analytics Blog

Jaudīgāki datu savienotāji

Goolge Data Studio tika uzlabota datu savienošanas iespēja ar populārākajām platformām – Youtube, Double Click, Campaign Manager un Adwords, pievienojot jaunas mērvienības datu attēlošanai. Ar visu jaunumu sarakstu varat iiepazīties šeit.

Google Cloud Platformas uzlabojumi

Tika paziņots arī par ciešāku integrāciju ar Google Cloud platformu, lai nodrošinātu ātrākas datu atskaites un vēl spēcīgāku to funkcionalitāti.

Datu pievienošana

Ne visi Jūsu dati tiek veidoti un uzturēti SQL un Google datu bāzēs. Data Studio ir iespējams bez maksas pievienot līdz pat 2 GB .csv formāta dokumentus. Ja nepieciešams pievienot lielāku datu apjomu, tad to var izdarīt, izmantojot BigQuery. Šī programma ir ar lielu apstrādes jaudu, kuru  viegli vadīt Google infrastruktūrā.

Ciešāka BigQuery integrācija

Jums ne tikai ir iespēja pievienot dokumentus izmantojot BigQuery lietotāja kontu, bet Data Studio pašlaik atbalsta arī standarta SQL.

Digitālā mārketinga aģentūra Top Media izmanto šo Data Studio pakalpojumu, sniedzot klientiem iespēju saņemt pievilcīgas, dinamiskas un interaktīvas bezmaksas atskaites par viņu uzņēmuma sasniegtajiem rezultātiem.

Sekojiet līdzi nozares jaunumiem un aktualitātēm Top Media mājaslapā – jaunumu sadaļā.

Ja arī Jūs vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem.