Jūlijs Google bijis nopietns pārmaiņu laiks un šīs pārmaiņas vēl turpinās. Svarīgākais šīs vasaras notikums viennozīmīgi bijis tas, ka Google AdWords pārtop par Google Ads. Par šo tematu runā visi, kas kaut nedaudz saistīti ar Google kā reklāmas platformu, bet tie nav vienīgie jaunumi ko šajā periodā piedāvā Google. Iepriekšējā mēneša jaunumus lasi te.


Google Marketing Live (2018)

Šīs nedēļas sākumā norisinājās ikgadējā konference Google Marketing Live, kuras laikā plašākai publikai (gan tiem, kas ieradušies uz pasākumu, gan iespaidīgai auditorijai tiešsaistē) tika paziņoti svarīgākie jaunumi. Protams, galvenais uzsvars tika likts uz Google Ads, Google mārketinga platformu un vienoto Google Ad Manager platformu. Par jaunumiem lasi šeit.

 

Google speciālisti uzsvēra, ka ir mainījušies ne tikai tehniskie risinājumi, bet arī auditorijas uzvedība tos izmantojot. Svarīgāk kā vēl nekad ir veidot komunikāciju, kas pielāgota katram lietotājam. Kā arī dažādu nozaru Google speciālisti stāstīja par to kā automatizācijas procesi palīdzēs mazu uzņēmumu pārstāvjiem efektīvāk izmantot Google Ads rīkus un lieki netērēt laiku, veidojot kampaņas. Protams, neatņemama jaunumu sastāvdaļa ir mākslīgā intelekta attīstība, kas nodrošinās ar vien jaunus rīkus, kas lietotājiem palīdzēs sasniegt augstākus rezultātus un padarīt reklāmas ar vien atbilstošākas lietotāju vajadzībām.


YouTube reklāmu auditorijas atlase

Beidzot visiem, kas izmanto YouTube reklāmas platformas YouTube Ads pakalpojumus būs pieejama pielāgotas mērķauditorijas atlase. Tas nozīme, ka reklāmdevēji varēs par mērķauditoriju uzstādīt tos, kas jau uzņēmumu meklējuši Google meklētājprogrammā, gluži kā atkārtotais mārketings. Plašāk par kampaņu veidiem un pielāgošanas iespējām lasi te.

 


Papildināti reklamēšanas noteikumi

Google komanda ir papildinājusi noteikumus, kas ierobežo finanšu nozares produktu reklamēšanu, īpaši kriptovalūtu. Tiks noteikti ierobežojumi nosakot ierobežojumus reklāmām, kas attiecas uz cenu starpības līgumiem, pārjaunojamu ārvalstu valūtu maiņu un derībām finanšu tirgū. Turklāt vairs nedrīkstēs rādīt reklāmas par vairākiem nozares produktiem.Pilno sarakstu meklē te.


Smart Bidding kampaņu rokasgrāmata

Lai labāk izprastu un efektīvāk izmantotu Smart Bidding kampaņas, Google speciālisti izveidojuši jaunu rokasgrāmatu, kurā apkopota svarīgākā informācija. Smart Bidding ir Google rīks, kas palīdz izvēlēties atbilstošāko likmi un palielināt reklāmas kampaņu efektivitāti. Vairāk lasi te.

 


Ja Jums nepieciešama profesionāla digitālā mārketinga aģentūra – Top Media ir īstā izvēle! Sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos digitālos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!