Vasaras sākums šogad bijis īpaši silts un saulains, bet tas nav apturējis rosīšanos Google. Arī maija un jūnija mēnešos Google komanda ir sagatavojusi ne vienu vien jaunumu, ko atrādīt digitālā mārketinga speciālistiem. Kā arī šodien un rīt (26. un 27. jūnijā) Latvijā pulcējas Google izvēlēti lektori un digitālās nozares pārstāvji, lai kopīgi runātu par mārketinga attīstību, tehnoloģiju izmantošanu un jaunākajiem Google rīkiem.


YouTube reklāmu formātu špikeris

Tiem, kas nesen sākuši vai plāno izmantot platformu YouTube kā reklāmas platformu, ir sagatavots špikeris, kurā apvienota informācija par visiem reklāmu formātiem, kas pieejami Baltijā.
Informatīvais materiāls papildināts ar detalizētu aprakstu par reklāmu funkcijām un situācijām, kad stratēģiski vispareizāk izmantot konkrētu reklāmas formātu.
Šis nav tikai lielisks materiāls, bet arī labs palīglīdzeklis, ko izmantot ikdienas darbā ar klientiem, lai uzskatāmi parādītu plašās YouTube iespējas. Prezentāciju meklē te.


Google My Business

Būtiskas pārmaiņas piedzīvojis Google My Business. Tagad pieejams jauns kontu veids – organizācija. Organizācija: kopēja grupa jūsu aģentūras komandas dalībnieku pārvaldībai. Šis ir augstākā līmeņa konts, kas ir saistīts ar jūsu aģentūru, kad reģistrējaties pakalpojumā Google My Business.
Šie jaunumi veikti tieši tāpēc, lai atvieglotu aģentūru reģistrēšanos pakalpojumā un kontu strukturizēšanu. Vairāk par reģistrēšanās procesu lasi te.

Parallel tracking – izseko klikšķus

Ja iepriekš esat izmantojuši papildus pakalpojumus klikšķu izsekošanai, Google piedāvā jaunu funkciju, ko sauc par paralēlo izsekošanu.
Paralēlā izsekošana palīdz ātrāk ielādēt galveno lapu, tādējādi samazinot zaudēto apmeklējumu skaitu. Šādi var palielināt reklāmguvumu skaitu un uzlabot reklāmu veiktspēju. Ja tiek izmantota paralēlā izsekošana, klienti tiek novirzīti uz gala URL tieši no jūsu reklāmas un klikšķu uzskaite tiek veikta fonā (klienti pirms tam netiek novirzīti uz izsekošanas URL).
Paralēlā izsekošana pašlaik ir papildu funkcija reklāmdevējiem, kuri izmanto klikšķu uzskaiti meklēšanas tīkla kampaņu un pirkumu kampaņu datplūsmām.
Vairāk par jauno funkciju lasi te. 

AdWords Piezīmes

Vēl viens palīgs tiem, kas ikdienā strādā ar vairākiem reklāmas kontiem platformā AdWords. Pievienota jauna funkcija – Piezīmes, kas palīdzēs neapjukt un atcerēties svarīgākās lietas par katru reklāmkontu. Iespējams pievienot dažādu papildinformāciju gan par pašu kontu, kad uzdevumiem, kas paveicami.
Vairāk lasi te.


Viedās reklāmas tīkla kampaņas (Smart Display Campaigns)

Vēl viens lielisks palīgmateriāls tiem, kas izmanto viedās reklāmas tīkla kampaņas (Smart display Campaigns). Viedās reklāmas tīkla kampaņas piedāvā vienkāršus un gudrus reklāmas risinājumus un, iespējams, ir vieglākais veids, kā paplašināt klientu bāzi un iegūt jaunus reklāmguvumus. Izmantojiet viedo reklāmas tīkla kampaņu, lai Google reklāmas tīklā rādītu reklāmas gandrīz visos formātos, sasniedzot lietotājus visos pirkšanas cikla posmos.
Detalizētu kampaņu aprakstu atradīsi te.


Ja Jums nepieciešama profesionāla digitālā mārketinga aģentūra – Top Media ir īstā izvēle! Sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos digitālos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!