Pavasaris turpina būt pārmaiņām un jaunumiem pilns. Google komanda sagatavojusi ne vienu vien uzlabojumu un jaunu produktu, lai padarītu reklāmdevēju ikdienu interesantāku un rezultātu sasniegšanas procesu – efektīvāku.Februārī Google pārstāvji uzmanību vairāk pievērsa informatīvo materiālu izveidei un lietotāju izglītošanai (Februāra jaunumus lasi te). Turpretī marts un aprīļa sākums piedāvā dažādus jaunumus tieši reklāmu uzstādīšanas un pārvaldīšanas procesā.


Karuseļa reklāmas

Karuseļa reklāmas ir veidotas tā, lai reklāmdevējs varētu ievietot dažādus attēlus, video, produktus vai kartes vienā reklāmā, bet maksāt par tām tikai tad, kad auditorija virzās caur reklāmas saturu (swipes through) vai veic kādas darbības saistībā ar to.
Karuseļa reklāmas ir jaunākais reklāmu veids Lightbox reklāmas platformā, kas nodrošina atbilstoša formāta reklāmas un ir pieejams AdWords jaunajā versijā. Varāk informācijas te.


Izmaiņas Google Partneru lapā

Līdz ar pārmaiņām AdWords (pavisam drīz būs pieejama tikai jaunā versija) arī Google Partneru lapā ieviestas pārmaiņas.
Turpmāk vairs nebūs pieejamas 3 funkcijas – Potenciālie pirkumi (leads), Google Partneru meklēšana (Partner search) un Ieskati (Insights). Funkciju ko kādreiz pildīja Ieskati, tagad veic lapa Think with Google, apkopojot svarīgākos datus un pētījumus par auditoriju, bet mācību materiāli un sertifikāti pieejami Academy of Ads.


Ārpus klipa izvietotas reklāmas (Outstream ads)

Ārpus klipa izvietotas reklāmas ir mobilajām ierīcēm paredzētas videoreklāmas, kas sasniedz potenciālos klientus partneru vietnēs. Sākot ar šo pavasari – tās pieejamas visiem AdWords kontiem. Maksa par reklāmām piemērota tikai tad, ja auditorijas pārstāvis to skata vairāk par 2 sekundēm. Arī pieejamā mērķauditorija ir iespaidīga – vairāk kā 14 milijardi skatījumu ik dienu, ko var sasniegt visā Google Video Partneru lapu un aplikāciju tīklā. Vairāk informācijas te.


TrueView for Action kampaņas

Beidzot arī visiem interesentiem pieejamas TrueView for Action kampaņas. Jaunais reklāmas kampaņu formāts piedāvā iespēju video reklāmas padarīt vēl iespaidīgākas un pievienot tām aicinājumu uz darbību (call to action), piemēram, “Uzzināt vairāk ” vai “Reģistrēties”.
Kā arī papildinātas kampaņu un mērķauditorijas atlases optimizēšanas iespējas. Vairāk lasi te. 


Youtube jaunumi

 

Creator Studio
Nozīmīgs rīks tiem, kas rada video platformai YouTube, ir Creator studio. Tas dod iespēju augšupielādēt video, pārvaldīt kanālus un palielināt audirtoriju. Lai satura veidotāji varētu veiksmīgāk sekot līdzi sasniegtajiem rezultātiem, pievienoti jauni YouTube Analītikas mērijumi, kas seko līdzi impresijām un unikālajiem skatījumiem. Vairāk lasi te.

YouTube informatīvie materiāli
Google un YouTube komanda pievienojusi jaunu informatīvo materiālu par to kā efektīvāk izmantot platformu, lai uzlabotu reklāmas aktivitāšu rezultātus. Materiālus meklē te.

View in 2
Informatīvie video View in 2 dod iespēju ik vienam 2 minūšu laikā uzzināt daudz jauna par Youtube platformu. Katram video ir sava tēma, kas stāsta par trendiem, iespējām un jaunumiem.

 


Arī sociālie tīkli šopavasar piedzīvojuši dažādas pārmaiņas. Gan Facebook, gan Instagram, gan Snapchat un LinkedIn izziņojuši dažādus jaunumus, kas svarīgi reklāmdevējiem. Par tiem lasi mūsu iepriekšējajos jaunumu ierakstos – Facebook jaunumi un Sociālo tīklu jaunumi.


 

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās sociālo tīklu iespējas un nepazust reklāmu plūsmā,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!