Analytics 360
Galvenais analītikas rīks, lai izpētītu lietotāju uzvedību un novērtētu vietņu un mobilo lietojumu efektivitāti.
• Uzlabotas analītikas atskaites
• Neapstrādātu datu eksports uz Google BigQuery
• Integrācija ar Google Ads un Display & Video 360
Display & Video 360
Viens rīks kampaņu plānošanai, radošajai izstrādei un vadīšanai, mērķauditorijas datu organizēšanai un izmantošanai, kā arī kampaņu mērīšanai un optimizēšanai.
• Pateicoties daudzām mērķauditorijas atlases iespējām, šis rīks ļauj precīzi atlasīt reklāmas saņēmējus;
• Automatizēta cenu pārvaldīšana un kampaņu optimizācija
• Iespējams precīzi noskaidrot, kā tiek tērēts budžets, un precīzi zināt, kur darbojas reklāmas visās kampaņās
Search Ads 360
Platforma efektīvai kampaņu vadībai meklētājprogrammās. Tā ļauj pilnīgi automatizētu MPK cenu optimizāciju.
• Integrācija ar Google rīkiem
• Izvērstas cenu noteikšanas stratēģijas, pamatojoties uz daudziem parametriem
• Reklāmguvumu attiecinājuma modeļi
Tag Manager 360
Rīks, kas ļauj realizēt analītiskos un mārketinga tagus. Tas nodrošina ērtu un ātru tagu pārvaldību, neveicot lapas pirmkoda rediģēšanu.
• Atvieglo tagu pārvaldīšanu, vienlaikus saglabājot vietnes secību un drošību
• Integrācija ar Campaign Manager, kas atvieglo Floodlight tagu ieviešanu
• Tīmekļa un lietotņu tagu pārvaldīšana no viena saskarnes
Optimize 360
Piemērots vietnes testēšanai un personalizācijai. Google Optimize 360 palīdz izprast Jūsu klientu priekšrocības un noteikt, kādi pasākumi ir jāveic, lai uzlabotu vietni. Tas palīdz personalizēt saturu dažādām mērķauditorijām.
• Var izmantot, lai personalizētu kampaņas galveno lapu
• Integrācija ar Google Analytics ļauj pilnīgāk analizēt eksperimenta rezultātus
• Integrācija ar Search Ads 360 ļauj personalizēt kampaņas galveno lapu vai atslēgvārdu grupas
Data Studio 360
Data Studio 360 palīdz vizualizēt datus pārliecinošu un saprotamu pārskatu veidā. Ar šo rīku ir iespējams apvienot datus, izveidot un analizēt pārskatus, lai sasniegtu uzņēmuma biznesa mēŗkus.
• Integrācija ar Google rīkiem (tostarp Search Ads 360, Google Analytics, BigQuery, Google Sheets) - atvieglo datu importēšanu
• Lietotājam draudzīgs pārskatu vizuālais redaktors
• Viegli dalīties ar citiem lietotājiem
Surveys 360
Tirgus izpēte ir viens no būtiskākajiem faktoriem Jūsu uzņēmuma attīstībā, un Google Surveys 360 ir jauns rīks, kas ir paredzēts šim nolūkam. Ar to ir iespējams izveidot tiešsaistes aptaujas. Surveys 360 ir paredzēta korporatīvai lietošanai un ir integrēta Analytics 360 Suite.
• Integrācija ar citiem Google rīkiem
• Aptauju novirzīšana lietotāju grupām no Google Analytics, Search Ads 360, YouTube