2016.gada mārketinga tendencēs izcelti tie momenti, kas definē 2016.gadu Google meklētājā. Tās ne tikai parāda, kāda informācija 2016.gadā tika meklēta visbiežāk, bet arī piedāvā noderīgu informāciju un ieskatus mārketinga speciālistiem, kas tieši šobrīd strādā pie mārketinga plānu un stratēģiju veidošanas 2017.gadam.

Google Search sniedz informāciju par to, kas interesēja pasauli 2016.gadā. Starp šī gada izaicinājumiem un problēmām ir atrodami arī bezrūpības un  iedvesmas momenti. Pasaule sēroja par uzbrukumiem Briselē un Orlando. Cilvēki mēģināja izprast Brexit plusus un mīnusus, kā arī domstarpības, kas radās ASV prezidenta vēlēšanu sezonā un turpinājās vēl pēc 8.novembra. Google meklētājs tika izmantots ne tikai negatīviem, bet arī komiskiem notikumiem, piemēram, demonstrējot  uzjautrinošus “Dat Boi” un Michael Phelps “meme” attēlus. Tika veikti arī sociālie ekspermenti un dalīšanās pieredzē, kas mūs visus apvienoja diskusijās  par olimpiskajām spēlēm un Pokemon Go.

Atskats uz pagājušo gadu Google meklētājā parāda, kā cilvēki dzīvoja savu dzīvi mikromomentos. Mometos, kad bija nepieciešamas tūlītējas atbildes. Momentos, kad lietotāji vēlējās uzzināt – iet, darīt vai pirkt? Lai to visu uzzinātu, viņi izmantoja Google, lai iegūtu savu devu informācijas un iedvesmas.

Populārākās Mikromomentu Tendeces:

2017-01-03_15-24-02

“Es gribu zināt” jeb “I Want to Know”:

  • Kā spēlēt Pokemon Go?
  • Kā spēlēt Powerball?
  • Cik augsta ir Empire State Building ēka?

2017-01-03_15-24-02

“Es gribu doties” jeb “I Want to Go”:

  • Kur atrodas Bali?
  • Ko darīt Vegasā?
  • Kur iespējams vēlēt?

2017-01-03_15-24-02

“Es gribu darīt” jeb “I Want to Do”:

  • Sniega krēma recepte
  • Četru nedēļu vēdrepreses vingrinājumi
  • Kā uztaisīt gļotas?

2017-01-03_15-24-02

“Es gribu nopirkt” jeb “I want to buy “:

  • Kafija tuvākajā apkārtnē
  • Pārtikas veikals tuvākajā apkārtnē
  • Nintendo Switch

2017.gadā reklāmas speciālistiem jābūt pircēju mikromomentu nākotnei un jāmācās rast veidu būt noderīgiem.

Cilvēki visā pasaulē ir gatavi optimistiskām un “sirdi sildošām” ziņām. Reklāmu veidotājiem ir jāmāk mierināt savus klietnus par pašreiz notiekošo situāciju pasaulē un jāpozicionē savs zīmols kā uzticams. Lai gūtu ievērojamus panākumus, tiem sava klātbūtne jāparāda svarīgos brīžos, lai kopā radītu vēl vienu veiksmīgu gadu Google meklētājā.

Vairāk informācijas par to, kādu informāciju pasaules iedzīvotāji meklēja Google 2016.gadā, uzziniet šeit.

Pareizi veidota mārketinga stratēģija un sekošana līdzi pasaules tendencēm spēs uzlabot uzņēmuma rezultātus, kā arī ļaus sasniegt Jūsu 2017.gada mērķus un apņemšanās. Ja arī Jūs vēlaties saņemt pārliecinošus rezultātus, droši sazinieties ar mums un piesakiet konsultāciju ar digitālā mārketinga nozares speciālistiem.

Avoti: Think With Google