Šoruden, Ņujorkas sirdī pulcējās Google uzticamākie sadarbības partneri, lai Google Premier Partneru samitā uzzinātu nozares jaunumus un dalītos pieredzē. Arī Top Media pārstāvji – vadītājs, Mārtiņš un Natālija – bija saņēmuši šo prestižo ielūgumu un devās pieredzes apmaiņas braucienā.
Mūsu aģentūrai sadarbība ar Google veidojusies ļoti veiksmīgi – pagājušā gadā saņēmām Google Premier Partnera emblēmu (Google Premier Partner badge) un šogad bijām viens no diviem Latvijas uzņēmumiem, kas devās uz samitu.

Google Premier Partneru samits notika Advertising Week ietvaros un pulcēja ekspertus, kas stāstīja par aktuālajām digitālajām tendencēm un Google jaunievedumiem. Galvenās tēmas – automatizācija. mākslīgs intelekts un Google reklāmu inovācijas.
Īpaša uzmanība tika pievērsta jautājumiem, kas apvieno modernās tehnoloģijas un efektīvu klientu apkalpošanu. Piemēram, kā izmantot mākslīgo intelektu, lai uzlabotu mārketinga rezultātus vai kā pilnveidot klienta sadarbības pieredzi. Tika stāstīts arī par jauniem reklāmu veidiem, Adwords atjauninājumiem, kā arī par YouTube platformas efektīvākas izmantošanas veidiem.

Viens no būtiskākajiem notikumiem samita laikā bija Premier Partneru balvu pasniegšana (Premier Partner Awards), kurā tika apbalvoti uzņēmumi, kas paveikuši nozarei nozimīgas inovācijas. Balvas tika pasniegtas 6 kategorijās, izceļot būtiskus sasniegumus, uzlabojot vai radot jaunus risinājumus. Vairāk par kategorijām un rezultātiem.

Kas vēl jauns Google?

Septembris bijis ļoti ražens un ieviesis daudzus jauninājumus arī Google platformā.
Viens no gaidītākajiem uzlabojumiem – Latvijas auditorijai beidzot pieejams platformas YouTube Brand Lift– instruments, kas mēra YouTube reklāmas ietekmi uz zīmola atpazīstamību, pircēju uzvedību un to ietekmējošajiem faktoriem. (vairāk)

Uzlabojumus piedzīvojuši arī rīki, kas optimizē mērķauditorijas atlasi YouTube un Gmail kampaņās. Pievienotie kritēriji , kas saistīti ar patērētāju dzīves notikumu un patērēšanas rituālu specifiku. Kā piemēram, tas uzlabos iespējas identificēt patērētāju uzvedības izmaiņas nozīmīgos dzīves pagrieziena punktos kā piemēram darbavietas maiņa, pārvākšanās vai kāzu rezultātā. Tas uzlabos iespējas identificēt patērētāju uzvedības izmaiņas nozīmīgos dzīves pagrieziena punktos – darbavietas maiņas, pārvākšanās vai kāzu rezultātā.
Profesionālās darbības uzlabošanai, Google komanda izveidojusi risinājumus problēmu novēršanai, kas saistīti ar Google Analytics. (Vairāk)

Ja arī Jūs ir ieinteresējuši Google jaunumi un vēlaties tos izmantot sava biznesa rezultātu uzlabošanai – sazinieties ar mūsu speciālistiem un kopīgi izstrādāsim efektīvāko stratēģiju.