Google nemitīgi mainās un attīstās, pilnveidojot esošās un izstrādājot aizvien jaunas iespējas un rīkus, vienlaicīgi veicot pētījumus par šo iespēju izmantošanu.
Informatīvi:

Video reklāmu redzamība 2017. gadā

Video reklāmas YouTube platformā ir izpelnījušās lielu uzmanību un to redzamība no 93% (2016. gadā) augusi līdz 95% (2017.gadā).  Salīdzinot ar citām platformām un lietotnēm, kurās video reklāmas sasniedz tikai 66% uzmanības, tieši YouTube ir visveiksmīgākā izvēle. 

Jāņem vērā, ka rezultāti dažādās valstīs un reģionos atšķiras, tomēr arī Eiropas rādītāji pierāda, ka YouTube reklāmas ir vadošajās pozīcijās.

Lai labāk izprastu un izmantotu šo situāciju, ir aktivizēta reklāmu redzamības mērīšanas sistēma Active View, kas uzlabo video reklāmu sniegumu. Vairāk lasi te.

Jaunumi:

Google Optimize jaunās iespējas

Google Optimize sistēma radīta, lai uzlabotu mājas lapu sniegumu, testētu un atrastu labāko rezultātu.  Sistēmā pievienotas divas jaunas iespējas:

  • AdWords integrācija – sistēmas jauninājumi nodrošina iespēju testēt un pārbaudīt labākās lapas, kas saistītas ar AdWords reklāmām.  Testējot dažādus variantus, sistēma piedāvā lapas, kas ir visatbilstošākās reklāmām.
  • Tagad mājas lapas iespējams testēt pašā Google Optimize sistēmā, nepiesaistot Google Analytics sistēmu, tā atvieglojot  lietotāju pieredzi un iespējas.

Vairāk lasi te.

YouTube un Gmail kampaņām jaunas mērķauditorijas atlases iespējas

Nu jau visiem YouTube un Gmail kampaņu veidotājiem pieejama iespēja veidot mērķauditoriju pēc patērētāju modeļiem jeb to kā un kam tie tērē līdzekļus. Tas nozīmē, ka jūs varat sasniegt cilvēkus, pamatojoties uz viņu patēriņa ieradumiem vai tieši – izmaiņām tajos. Tā ļaujot sekot līdzi izmaiņām auditorijas uzvedībā un pielāgojoties tām. 

Uzlabojumi:

Papildinātas ‘Call only‘ reklāmas iespējas

Call only jeb tikai zvana reklāmas tiek izmantotas gadījumos, ja reklāmas galvenais mērķis ir aicināt lietotāju veikt zvanu. Tagad šo reklāmu iespējas papildinātas, pievienojot dažādus paplašinājumus – atrašanās vietas (Location extensions), izsauksmes jeb aicinājuma (Callout extensions) un strukturēto fragmentu (Structured snippets). Pēc veiktā eksperimenta, tika secināts, ka pievienojot šos paplašinājumus, klikšķu skaits uz reklāmas pieaug vidēji par 10%, kas ir būtisks rādītājs, lai to ieviestu ikdienas lietošanā. Vairāk lasi te.

 

 

Ja arī Jūs ir ieinteresējuši Google jaunumi un vēlaties tos izmantot sava biznesa rezultātu uzlabošanai – sazinieties ar mūsu speciālistiem un kopīgi izstrādāsim efektīvāko stratēģiju.