Mūsdienu pasaulē, kur virsroku ņem tiešsaistes mārketings, ir liela iespējamība palikt aizmirstam putekļainā plauktā, neinvestējot PPC vai sociālo mediju reklāmās.

Savos iepriekšējos rakstos mēs daudz runājām par SEO – Kā uzlabot SEO rezultātus, izmantojot sociālos tīklus, Cik atslēgvārdi vajadzīgi augstiem SEO rezultātiem un runājām par izplatītākajām SEO kļūdām. Šoreiz vēlamies vērst Jūsu uzmanību interneta reklāmai.

Jums ir optimizēta mājas lapa un lielisks saturs, ar ko nest sava uzņēmuma vārdu pasaulē. Tomēr pēc līdzekļu ieguldīšanas mārketinga aktivitātēs joprojām nav nepieciešamās atdeves jeb ienākošo potenciālo klientu daudzums nav tik liels, cik bija plānots. Ko darīt tādā gadījumā?

Viens no iespējamajiem rezultātiem – PPC

Ko nozīmē šie 3 burti? PPC jeb Pay-Per-Click (maksa par klikšķi) ir reklāmas veids, kad uzņēmums maksā par katru reklāmas klikšķi. Tas ir lielisks veids, kā iegūt lielāku vietnes apmeklējumu skaitu – jāsaka, daudz efektīvāks, nekā izmantojot organisko SEO. Protams, Jums ir obligāti jāiekļauj SEO kā daļu no mārketinga stratēģijas, un PPC jāuztver kā ienesīgs papildinājums tai.

kas ir ppc

Google Ads un PPC

Viena no populārākajām PPC reklāmas sistēmām ir Google Ads, izmantojot to, Jūs varat solīt, lai izvietotu savu reklāmu augšējā pozīcijā Google meklētājsistēmā. Tas ir, reklāmdevējiem tiek piedāvāta iespēja piedalīties izsolē. Izsoles pamatprincips ir šāds – jo lielāka likme  par klikšķi tiek solīta katram atslēgvārdam, jo augstākas reklāmas pozīcijas iespējams iegūt, kad tiek veikti meklējumi, kas ir relevanti reklāmdevēja biznesam.

Katru reizi, kad veiktais klikšķis aizved lietotāju uz mājaslapu, Jums ir jāveic neliels maksājums reklāmas platformai. Ja PPC mārketings strādā pareizi – cena par klikšķi ir niecīga, jo lapas apmeklējums bieži vien ir vērtīgāks. Piemēram, ja maksa par klikšķi ir 3 eiro, bet klikšķis rezultātā Jums nodrošina 300 eiro pirkumu, tad esat veicis veiksmīgu ieguldījumu.

Reklāmas izvietojuma veiksme balstās uz vairākiem mainīgiem faktoriem, piemēram, maksimālās cenas un Google Ads konta kvalitāti (reklāmas atbilstība, vidējais klikšķu skaits, landing lapas kvalitāte utt.). Sasniegt šo kvalitāti palīdzēs Jūsu digitālo risinājumu aģentūra.

kas ir ppc reklamas

PPC mērķauditorijas

Kāda auditorija tiek sasniegta ar PPC?

Atbilde ir ļoti vienkārša – JEBKURA. Google piedāvā daudz daudz iespēju, kad runa ir par demogrāfisko mērķauditorijas atlasi. Ir iespējams atlasīt mērķauditoriju, ņemot vērā atrašanās vietu, dzimumu, mājsaimniecības ienākumus utt. Papildus atslēgvārdu atlasei uzņēmumi var izmantot demogrāfisko modifikatoru bagātīgās iespējas un mērķauditorijas atlasi, izmantojot Google Ads.

Ja vēlaties sadarboties ar aģentūru, kas pārvaldīs Jūsu PPC kontu, ir svarīgi atrast tādu aģentūru, kas ir Google sertificēta. Šāds sertifikāts nodrošina eksperta statusu tiešsaistes reklāmā, ko atzīst Google (aģentūra Top Media ir Google sertificēta!)

Sazinieties ar mūsu aģentūru, lai uzzinātu vairāk par reklāmas iespējām internetā, vai piesakieties digitālā mārketinga jaunumu saņemšanai savā e-pastā!