Mūsdienu pasaulē, kur virsroku ņem tiešsaistes mārketings, ir liela iespējamība palikt aizmirstam putekļainā plauktā, neinvestējot PPC vai sociālo mediju reklāmās.

Savos iepriekšējos rakstos mēs daudz runājām par SEO – Kā uzlabot SEO rezultātus, izmantojot sociālos tīklus, Cik atslēgvārdi vajadzīgi augstiem SEO rezultātiem un runājām par izplatītākajām SEO kļūdām. Šoreiz vēlamies vērst Tavu uzmanību Apmaksātai reklāmai.

Tev ir optimizēta mājas lapa un lielisks saturs, ar ko nest sava uzņēmuma vārdu pasaulē. Tomēr pēc līdzekļu ieguldīšanas mārketinga aktivitātēs joprojām nav nepieciešamās atdeves jeb ienākošo potenciālo klientu daudzums nav tik liels, cik bija plānots. Ko darīt tādā gadījumā?

Viens no iespējamajiem rezultātiem – PPC

Ko nozīmē šie 3 burti? PPC jeb Pay-Per-Click (maksa par klikšķi) ir reklāmas veids, kad uzņēmums maksā par katru reklāmas klikšķi. Tas ir lielisks veids, kā iegūt lielāku vietnes apmeklējumu skaitu – jāsaka, daudz efektīvāks, nekā izmantojot organisko SEO. Protams, Tev ir obligāti jāiekļauj SEO kā daļu no mārketinga stratēģijas, un PPC jāuztver kā ienesīgs papildinājums tai.

Viena no populārākajām PPC reklāmas sistēmām ir Google Ads, izmantojot to, Tu vari solīt, lai izvietotu savu reklāmu augšējā pozīcijā Google meklētājsistēmā. Tas ir, reklāmdevējiem tiek piedāvāta iespēja piedalīties izsolē. Izsoles pamatprincips ir šāds – jo lielāka likme  par klikšķi tiek solīta katram atslēgvārdam, jo augstākas reklāmas pozīcijas iespējams iegūt, kad tiek veikti meklējumi, kas ir relevanti reklāmdevēja biznesam.

Katru reizi, kad veiktais klikšķis aizved lietotāju uz mājaslapu, Tev ir jāveic neliels maksājums reklāmas platformai. Ja PPC mārketings strādā pareizi – cena par klikšķi ir niecīga, jo lapas apmeklējums bieži vien ir vērtīgāks. Piemēram, ja maksa par klikšķi ir 3 eiro, bet klikšķis rezultātā Tev nodrošina 300 eiro pirkumu, tad esi veicis veiksmīgu ieguldījumu.

Reklāmas izvietojuma veiksme balstās uz vairākiem mainīgiem faktoriem, piemēram, maksimālās cenas un Google Ads konta kvalitāti (reklāmas atbilstība, vidējais klikšķu skaits, landing lapas kvalitāte utt.). Sasniegt šo kvalitāti palīdzēs Tava digitālo risinājumu aģentūra.

Kāda auditorija tiek sasniegta ar PPC?

Atbilde ir ļoti vienkārša – JEBKURA. Google piedāvā daudz daudz iespēju, kad runa ir par demogrāfisko mērķauditorijas atlasi. Ir iespējams atlasīt mērķauditoriju, ņemot vērā atrašanās vietu, dzimumu, mājsaimniecības ienākumus utt. Papildus atslēgvārdu atlasei uzņēmumi var izmantot demogrāfisko modifikatoru bagātīgās iespējas un mērķauditorijas atlasi, izmantojot Google Ads.

Ja vēlies sadarboties ar aģentūru, kas pārvaldīs Tavu PPC kontu, ir svarīgi atrast tādu aģentūru, kas ir Google sertificēta. Šāds sertifikāts nodrošina eksperta statusu tiešsaistes reklāmā, ko atzīst Google (aģentūra Top Media ir Google sertificēta!)

Piesakies, lai uzzinātu vairāk par PPC reklāmas iespējām Tavam biznesam!