Parasti, kad tiek pieminētas PPC jeb maksā par klikšķi tipa reklāmas, Latvijas un Austrumeiropas digitālā mārketinga nozares pārstāvji to saista ar Google AdWords. Tomēr nedrīkst aizmirst par pārējām platformām, kas populāras ir citos reģionos. Krievijas un NVS valstu tirgu vislabāk sasniegt ar Yandex.Direct, bet ASV, Kanādu, Apvienoto karalisti un citas valstis – Bing Ads.


Kas ir Bing?

Bing ir Microsoft produkts, kas iestatīts kā noklusējuma meklētājprogramma, bet Bing ads tāpat kā Google AdWords un Yandex ir platforma, kura nodrošina reklāmu parādīšanu meklētājprogrammā. Šobrīd apmēram 23% no meklējumiem tiek izdarīti Bing meklētājprogrammā un šis apjoms tikai aug, tādēļ šis ir īstais laiks, lai izmēģinātu Bing ads sniegtās iespējas. Platforma ir viegli izmantojama un šobrīd konkurence nav pārāk liela, kas nozīmē zemāku klikšķu cenu. Izmantojot Bing Ads , iespējams ievietot reklāmas ne tikai Bing meklētājprogrammā, bet arī Yahoo un AOL, kas ir Bing partneru tīkli.

 


 
Bing vs Google AdWords

Bing un Google AdWords pēc uzbūves un pamatfunkcijām ir gandrīz identiski. Arī reklāmu ievietošana un cenu noteikšana notiek līdzīgi. Piemēram, jūs izvēlaties atslēgvārdu, kas atbilst reklamētajam produktam, nosakāt klikšķa klikšķa vērtību jeb bidu un sistēma nosaka tā pozīciju.
Abu platformu uzbūve ir tik līdzīga, ka iespējams pārnest jeb sinhronizēt reklāmas kampaņas no Google AdWords uz Bing.

Meklēšanas apjoms

Kā mēs jau iepriekš minējām, galvenā atšķirība starp Google un Bing ir meklēšanas apjoms. Google apmeklē aptuveni 63% tiešsaistes meklēšanas vaicājumu, bet 23% notiek Bing. Tas nozīmē, ka Google teksta reklāmās iegūst lielāku klikšķu un reklāmguvumu, kā arī tas nozīme krietni vien lielāku konkurenci.

Maksa par klikšķi jeb CPC (cost per click)

Vidēji klikšķis par Bing maksā 33-42% mazāk, nekā AdWords. Šāda atšķirība var būtiski ietekmēt reklāmas budžetu, īpaši nozarēs ar augstu vidējo maksu par klikšķi. Protams, viss atkarīgs no nozares uz atslēgvārda, kuru izmanto.

Konkurence

AdWords ietekmē apmēram 80% no meklētājprogrammu tirgus, taču šī tirgus daļa arī rada lielu konkurenci. Mazāka konkurence nozīmē labāku reklāmu izvietojumu un mazāk salīdzināšanas iepirkšanos, kas var potenciāli uzlabot jūsu uzņēmuma rezultātus.


 Vai kāds vēl izmanto Bing?

Atbilde ir ‘Jā!‘. Jā, liela daļa Eiropas iedzīvotāju ne reizi nav izmantojuši Bing meklētājprogrammu, bet ASV, Kanādā un atsevišķās Eiropas valstīs to izmanto kā galveno meklētājprogrammu.
Šis video rullītis lieliski parāda, kapēc Bing patiesībā ir veiksmes stāsts.

 

 


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās Bing iespējas un strādāt ar nozares vadošajiem speciālistiem, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.