Mazu uzņēmumu īpašnieki nereti domā, ka visa enerģija jāieliek produktu ražošanā un pārdošanas procesā. Tomēr, šobrīd svarīgi ir ne tikai būt nozarē, bet arī būt digitālajā vidē. Tas nozīmē – veidot komunikāciju gan mājaslapā, gan sociālajos tīklos. Bet kāpēc mazam uzņēmumam vajag mājaslapu? Vai pietiek tikai ar sociālajiem tīkliem?


Nepārtraukta piekļuve informācijai

Mājaslapa strādā kā uzņēmuma reklāma, kas nodrošina nepārtrauktu piekļuvi informācijai par uzņēmumu. Mūsdienās mājaslapas kalpo kā tālruņu katalogs agrāk. Pirmkārt, tas nodrošina ērti pieejamu kontaktinformācija, otrkārt iespēja uzzināt papildus informāciju par produktiem un ideālā variantā – sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai uzdotu interesējošos jautājumus.
Kā arī digitālajā laikmetā, liela daļa auditorijas apšauba uzņēmuma leģitimitāti, ja tam nav mājaslapas. Vienkāršāk sakot – vai uzņēmums ir īsts un uzticams, ja tam nav pat mājaslapas?

Iespēja veidot komunikāciju un nostiprināt klientu lojalitāti

Izvēloties pareizos rīkus, mājaslapu var veidot kā lielisku komunikācijas platformu. Parasti reklāmas tikai sniedz informāciju, bet mājas lapa dod iespēju jūsu potenciālajam klientam sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem.
Regulāri atjaunot informāciju, ievietojot jaunu, saistošu saturu, mājaslapa kļūst par uzņēmuma vizītkarti, kas stiprina auditorijas lojalitāti, parādot ka uzņēmums ir atvērts komunikācijai, izaugsmei un ir pretimnākošs.

Saturs ir jūsu rokās

Mājas lapa un tās saturs pilnībā ir Jūsu izvēle – sākot no dizaina līdz pat vismazākajai satura niansei. Tas nozīmē, ka veidojot mājaslapu, ir iespēja visās detaļās un satura formās izteikt uzņēmuma identitāti un veidot komunikācijas stilu.
Maziem uzņēmumiem tas ir īpaši svarīgi, jo tiem jāparāda sava oriģinalitāte starp konkurentiem, īpaši nozares lielajiem spēlētājiem. Tādēļ, veidojot mājaslapu un saturu tajā, skaidri jādefinē kāds būs komunikācijas stils un kādas nianses ļaus identificēt to ar konkrēto zīmolu.

Vispirms mājaslapa, tikai tad sociālie tīkli

Lai gan var šķist, ka ar sociālo tīklu profilu pietiek, tomēr tā nav taisnība. Speciālisti iesaka tomēr sākt ar mājas lapas izveidi un tikai tad nest komunikāciju tālāk, radot sociālo tīklu profilus.
Mājaslapa ir kā bāze, bet sociālie tīkli – tikai filiāles. Kā arī, ja sociālajos tīklos ievieto saturu, kas ved potenciālo pircēju uz jūsu mājaslapu, tas veicina analītikas procesus jeb ļauj jums tuvāk iepazīt klientu un tā uzvedību mājas lapā.
Kad izveidota mājas lapa, jāsāk domāt par saturu, kas būs noderīgs, gan auditorijai, gan pašam uzņēmumam. Piemēram, SEO vajadzībām. Viens no labākajiem satura formātiem ir blogs. Kāpēc uzņēmumam nepieciešams blogs? Lasi te.


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!