Straujiem soļiem tuvojas biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstāde ‘Riga Comm’, kas šoruden norisināsies 9. un 10. novembrī izstāžu centrā, Ķīpsalā. Arī mēs – digitālā mārketinga aģentūras Top Media speciālisti – izstādes laikā dalīsimies savā pieredzē ar pasākuma apmeklētājiem, informēsim par industrijas jaunumiem gan savus pašreizējos klientus, gan digitālās mārketinga skatuves apmeklētājus.Vairāk par pasākumu te. 

Pasākuma laikā būs iespēja konsultēties un dalīties pieredzē ar Top Media speciālistu komandu, izstādes laikā mūsu stenda apmeklētājiem reklāmas konta auditu veiksim bez maksas. Arī uzņēmumiem tik ļoti noderīgais un nepieciešamais SEO, mums ir labi pazīstams un saprotams, par to arī konsultēsim izstādes laikā.

SEO (Search engine optimization) jeb  meklētājprogrammas rezultātu optimizācija, ir darbību kopums, kas tiek veikts, lai nodrošinātu pēc iespējas augstāku mājas lapas pozīciju meklēšanas rezultātos. Rezultātā padarot mājaslapu redzamāku auditorijai, kas izmanto meklētājprogrammas, lai meklētu konkrētu produktu, zīmolu vai pakalpojumu.

Tiem, kas mārketinga vidē neseko līdzi jaunākajām aktualitātēm, var šķist, ka šis burtu salikums ir nemainīgs jēdziens, kas nosaka konkrētas darbības. Tomēr, mainoties digitālajai videi, arī SEO mainās un pielāgojās jaunākajām tendencēm.

Atbilstoši un kvalitatīvi radot saturu, iespējams nonākt meklētājprogrammu augstākajās pozīcijās, tā dodot iespēju lietotājiem dabiskā ceļā nonākt pie konkrētas mājas lapas. Tomēr, nozarē ir parādījušies jauni veidi kā lietotājs dabiski/organiski nokļūst pie satura, ko ir vērts ņemt vērā.

1.Mobilā meklēšana

Piekļuve internetam no viedtālruņa ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu.  Lietotāji ne tikai izmanto dažādas aplikācijas, bet arī meklētājprogrammas. Šajā gadījumā, ir jāņem vērā nianses, kā piemēram, vajadzības un formāts saturam, kas tiek meklēts. Kā arī nereti informācija tiek meklēta lietojumprogrammās, kas pat atspējo Google rezultātus, tā nodrošinot variētus rezultātus un nereti ietekmējot SEO rezultativitāti.

2.Sociālā meklēšana

Arī sociālie tīkli ir kļuvuši par vietu, kur ne tikai sazināties ar draugiem un paziņām, bet arī iegūt noderīgu saturu. Pēdējā laika pārmaiņas skārušas tieši sociālos kanālus, kas piedāvā dažādu saturu, kas tiek radīts lielai auditorijai – informāciju par slavenībām, zīmoliem vai pakalpojumiem.  Sociālo tīklu satura meklēšana strādā citādāk nekā Google vai citās meklētājprogrammās. Rezultāti, kas parādās vairāk tiek balstīti uz lietotāja uzvedību un interesēm sociālajā tīklā. Sociālie mediji jau sen tiek uzskatīti par spēcīgu kanālu, caur kuru apmeklētāji atrod mājaslapu saturu, bet šī vide ir mainīga un tas jāņem vērā ik vienam, kas to izmanto.

3.Balss meklēšana un personiskie asistenti

Tehnoloģija, kas pārsteidza pasauli un izraisīja plašas diskusijas ir personiskie asistenti, ar kuru palīdzību iespējams atrast informāciju, izmantojot balss meklēšanu. Šo skaļruņa formātā darbojošos jauno ierīču izmantošanas proces satura atrašanā ir krietni atšķirīgs no standarta meklētājprogrammām. Jāņem vērā valodas izmantojums – lietotāji, ierunājot meklējamo frāzi, izmanto krietni vienkāršāku, ikdienišķāku valodas formu. Ja iepriekš meklēts kāds konkrēts zīmola produkts, personiskais asistents to var piedāvāt kā atbilstošāko variantu arī atkārtotā meklēšanas procesā.  Tas nozīmē, ka nozīmīga ne tikai satura atbilstība, bet arī meklējuma forma, piemēram, tiek meklēts ‘restorāns Rīgā‘, bet gan ‘Kur vakariņot Rīgā?‘.

Šīs pārmaiņas un jauninājumi ietekmē SEO procesu. Nepietiek ar ierasto ceļu, būt Google augstākajās pozīcijās, bet arī apzināties kā, izmantojot citus satura iegūšanas veidus, lietotājs nonāk pie Jūsu mājaslapas un satura.

Ja arī Jūs turpmākajā darbībā vēlaties uzlabot savu SEO pieredzi un izmantot to savā labā, nāciet uz biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstādi ‘Riga Comm’ 9. un 10. novembrī, kur būs iespējams satikt Top Media ekspertus klātienē vai sazinieties ar mums un sarunājiet individuālu tikšanos!

 

Avots: Hubspot