15. martā viesnīcā “Radisson Blu Latvija,” Rīgā, norisinājās grandiozs pasākums – konference “eCOM360”, kas ir veltīta e-komercijai un tās tendencēm. Šogad konferences tēma ir “East Meets West” jeb “Austrumi satiekas ar Rietumiem”.

Konference “eCOM360” ir e-komercijas, mārketinga un digitālo speciālistu satikšanās vieta, kur dalīties ar savu pieredzi, izaicinājumiem, pieejām un rezultātiem. Konferenci apmeklēja pārstāvji no veiksmīgiem uzņēmumiem tādiem kā “Lenovo”, “Uber”, “Google”, “Facebook”, “The New York Times”, “Philips” un citiem. Viņi kāpa uz skatuves, lai dalītos ar saviem pieredzes stāstiem saistībā ar tirdzniecību interneta vidē.

Piemēram, Facebook programmas produktu menedžere Dianna Yau dalījās pieredzē par pasākumiem, kurus nepieciešams veikt, lai izveidotu un pielāgotu produktus jaunattīstības valstu tirgos. Savukārt Latvijā populārās ēdienu piegādes aplikācijas “Wolt” Baltijas ģenerāldirektore Liis Ristal stāstīja par to, kā digitalizācijas laikmets piedāvāja iespēju sākt jaunu pārtikas piegādes ēru.

ecom360

Konference eCOM360, www.ecom360.io

Tāpat konferences “eCOM360” apmeklētājiem bija iespēja piedalīties vairāku uzņēmumu organizētās darba grupās un pieredzes apmaiņas sesijās, kurās šo uzņēmumu pārstāvji dalījās savā pieredzē un atbildēja uz apmeklētāju jautājumiem.

Pēdējo gadu laikā e-komercija kā tirdzniecības kanāls ir guvis rekordlielu popularitāti, jo iepirkšanās internetā kļūst arvien pieejamāka un drošāka. Tieši tāpēc digitālā mārketinga aģentūra “Top Media” seko līdzi visām e-komercijas tendencēm un apmeklē tādus nozīmīgus pasākumus kā konferenci “eCOM360”, lai uzzinātu veiksmīga e-biznesa noslēpumus, smelties iedvesmu un padomus. Mēs iegūstam jaunas zināšanas, lai palīdzētu saviem klientiem sasniegt vēl augstākas biznesa virsotnes e-komercijā.

Vairāk foto un storiju no pasākuma atradīsi mūsu sociālo tīklu profilos Facebook un Instagram. Seko mums, lai uzzinātu, kas notiek digitālā mārketinga pasaulē!