Sākot ar 2018. gada 30. oktobri, paralēlā izsekošana būs obligāta visiem Google Ads kontiem.

Paralēlā izsekošana palīdz ātrāk ielādēt galveno lapu, tādējādi samazinot zaudēto apmeklējumu skaitu. Šādi var palielināt reklāmguvumu skaitu un uzlabot reklāmu veiktspēju. Ja tiek izmantota paralēlā izsekošana, klienti tiek novirzīti uz gala URL tieši no jūsu reklāmas, un klikšķu uzskaite tiek veikta fonā (klienti pirms tam netiek novirzīti uz izsekošanas URL). 30. oktobrī izvēles iestatījums kontā tiks automātiski noņemts, un paralēlā izsekošana kļūs par Google Ads vienīgo klikšķu mērījumu metodi.

Piezīme: 2019. gada martā tiks paplašināta paralēlā izsekošana mobilajām displeja un video kampaņām. Tas nozīmē, ka displeja un video reklāmdevējiem nav jāveic atjauninājumi.

Ko ietekmē šī paralēlās izsekošanas prasība?

Paralēlā izsekošana skar tikai tos reklāmdevējus, kuri izmanto izsekošanas vietrāžus URL (ietver trešās puses izsekotājus).

Galvenā paralēlās izsekošanas priekšrocība: lielāks mobilo vietņu ielādes ātrums

Paralēlā izsekošana uzlabo mobilās vietnes ātrumu. Pēc klikšķa uz reklāmas tīmekļa pārlūkprogrammas apstrādās klikšķu mērījumu pieprasījumus fonā, tādējādi vietnes lietotāji sasniegs to par vairākām sekundēm ātrāk nekā iepriekš. Tas uzlabo lietotāju pieredzi, radot lielāku reklāmguvumu skaitu un iztērējot mazāk līdzekļu, kas tiek tērēti atkārtotiem klikšķiem.

Kā notestēt paralēlo izsekošanu līdz 30. oktobrim?

  1. Pierakstieties savā Google Ads kontā.
  2. Navigācijas izvēlnē noklikšķiniet uz Visas kampaņas.
  3. Lapas izvēlnē kreisajā pusē noklikšķiniet uz Iestatījumi.
  4. Noklikšķiniet uz Konta iestatījumi.
  5. Noklikšķiniet uz Izsekošana.
  6. Lai to ieslēgtu, noklikšķiniet uz pogas “Paralēlā izsekošana”.

Lai pārbaudītu izsekošanas iestatījumus attiecībā uz “mirušajiem” URL, noklikšķiniet uz testa pogas, kas atrodas blakus izsekošanas veidnei. Ja URL ir salauzts, statusa slejā būs redzams sarkans x. Uzziniet vairāk, ko nozīmē jūsu testa rezultāti, lasot Galvenās lapas pārbaudi.

Izmantojot paralēlo izsekošanu, klienti tiek novirzīti tieši uz jūsu galveno lapu, bet klikšķu mērījumi notiek fonā.

Lūk, kā izskatās paralēlās izsekošanas process.

  1. Klients noklikšķina uz jūsu reklāmas.
  2. Klientam tiek parādīta jūsu galvenā lapa.

Vienlaikus fonā tiek veiktas tālāk minētās darbības.

  1. Tiek ielādēts Google Ads klikšķu izsekotājs.
  2. Tiek ielādēts izsekošanas URL.
  3. Ja izmantojat vairāk par vienu klikšķu izsekotāju, var tikt ielādēti papildu novirzīšanas parametri.

Ja paralēlā izsekošana netiek izmantota, klienti pēc noklikšķināšanas uz reklāmas tiek vairākkārt novirzīti, pirms sasniedz jūsu galveno lapu. Tas nozīmē, ka jūsu galvenās lapas sasniegšana klientiem aizņem vairāk laika.

Tā izskatās izsekošanas process bez paralēlās izsekošanas.

  1. Klients noklikšķina uz jūsu reklāmas.
  2. Tiek ielādēts Google Ads klikšķu izsekotājs.
  3. Tiek ielādēts izsekošanas URL.
  4. Tiek ielādēts iespējamais papildu izsekošanas URL.
  5. Klientam tiek parādīta jūsu galvenā lapa.

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakieties Top Media jaunumu ziņojumiem!