Facebook komanda šī gada laikā sola atjaunot ziņu plūsmas algoritmu, kas nodrošinās, ka kā prioritārie būs redzami tuvāko draugu ieraksti. (Vairāk lasi – Facebook jaunā ziņu plūsma) Šīs pārmaiņas uztrauc ne vienu vien, kas Facebook izmanto zīmola komunikācijai. Labā ziņa ir tāda, ka jauninājumi tomēr pilnībā neizslēgs publisko saturu un ir vairākas iespējas kā būt pamanāmam arī jaunajā ziņu plūsmā.
1. Facebook Ads Ir īstais laiks izmēģināt Facebook platformas reklāmas iespējas. Vienkārši ievietojot ziņojumu ziņu plūsmā, mērķauditorijas atlases iespējas ir nelielas, turpretī izmantojot Facebook reklāmas pakalpojumus, iespējams mērķauditoriju atlasīt pēc vecuma, dzimuma, interesēm, ieņemamā amata, izglītības līmeņa, atrašanās vietas un citiem kritērijiem visā pasaulē. Šis variants dod iepēju nonākt starp galvenajām ziņām vai reklāmas blokā, labajā lapas malā.
2. Video Šobrīd video ir populārākais satura formāts Facebook platformā, tādēļ tas ir veids kā pievērst uzmanību arī pēc ziņu plūsmas uzlabojumiem. Radot saturu, kas liek auditorijai iesaistīties, komentēt un atkārtoti noskatīties video, dod priekšroku tam nonākt augstāk ziņu joslā. Galvenais noteikums – saturam jābūt kvalitatīvam un auditorijas vajadzībām atbilstošam.
3. Informējiet par ‘skatīt vispirms’ funkciju Jau diezgan sen, lapām ir iespējams iestatīt ‘skatīt vispirms’ funkciju, kas nozīmē, ka jaunākie ieraksti sekotāju ziņu plūsmā parādās kā pirmie. To iespējams izdarīt pa visam vienkārši (skatīt attēlu), tomēr ne vienmēr lietotāji to izmanto, tādēļ ieteicams lapas sekotājus informēt par šādu iespēju, lai svarīga informācija nepazustu.
Protams, jāņem vērā, ka pārlieku liels informācijas daudzums vai neatbilstošs saturs, kas parādās lietotāju pirmajās pozīcijās var būt apgrūtinošs un tieši tas, no kā Facebook cenšas izvairīties, ieviešot jauninājumus. Tādēļ, svarīgi izvērtēt komunikācijas stratēģiju.
4. Izvairīties no māklsīgas iesaistes
Mākslīgās iesaistes veidošana ir spama paveids, ko izmanto, lai nonāktu pēc iespējas augstākās pozīcijās ziņu plūsmā. Tā ir sava veida Facebook algoritma apiešana, tomēr līdz ar jauninājumiem, šāda rīcība vairs nesniegs gaidītos rezultātus.
Mākslīgā iesaistes aicinājumi:
Atzīmēt draugus komentāru sadaļā;
Komentēt konkrētas frāzes/vārdus;
Balsošana izmantojot komentārus, opciju ‘dalīties’ vai reakcijas;
Reaģēt uz ierakstu izmantojot ‘patīk’, ‘mīlu’, ‘haha’, ‘wow’ u.c.
Dalīties ar ierakstiem.
Šādas darbības turpmāk tikai apgrūtinās ziņu nonākšanu augstākajās pozīcijās un mērķauditorijas sasniegšanu.
Ja arī Jūs vēlaties izmantot Facebook reklāmas iespējas un nepazust ziņu plūsmā, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.
Avots:Socialmediatoday
コメント