Sociālie tīkli ir kļuvuši ne tikai par būtisku mūsu personīgās dzīves sastāvdaļu, bet arī par uzņēmumu ikdienu. Taču kā neapjukt dažādo viedokļu un mītu jūrā, kurā brīžiem nākas ielūkoties kā burvju lodē, zīlējot pareizās atbildes? To šodien noskaidrosim, aplūkojot dažus visizplatītākos sociālo tīklu mītus, kurus Tev noteikti ir nepieciešams zināt!
#1 Ir iespējams sasniegt sekotājus tikai organiski!
Vai tiešām? Taisnība, ir iespējams stimulēt organiskās sasniedzamības rezultātus, tos uzlabojot. Par to vari izlasīt mūsu bloga rakstā - “Kā paaugstināt "organic reach" BEZ apmaksātas reklāmas palīdzības?” Vai tas ir pietiekami, lai realizētu nemainīgi efektīvu digitālā mārketinga stratēģiju, saņemot jaunus pirkumus vai pakalpojumu pieprasījumus? Prakse rāda, ka atbilde uz šo jautājumu ir NĒ! Lai nepārtraukti piesaistītu jaunus pircējus un negulētu vienīgi uz esošo pircēju lauriem, nākas investēt reklāmā. Ar pareizo instrumentu palīdzību investīcija reklāmā attiecībā pret peļņu ir nesalīdzināma.
#2 Pietiek ar vienu sociālo tīklu kontu!
Kad mazi uzņēmumi startē sociālo tīklu vidē, tiem pilnīgi pietiek ar klātbūtni vienā plaformā, jo kontu uzturēšana un kvalitatīva satura veidošana nav nemaz tik viegls uzdevums. Turpretim lielajiem katras nozares milžiem ir cits uzdevums - sasniegt iespējami vairāk savus klientus tiem visērtākajā vidē. Ar kontu tikai Facebook vai tikai Instagram tam, visticamāk, būs par maz - sociālo tīklu lietotāji arvien vairāk izvēlas savam vecumam un interesēm atbilstošas platformas, kurām pievērš vislielāko uzmanību.
#3 Satura mārketings nav tik ļoti svarīgs!
Ja sākotnēji varētu šķist, ka satura mārketings nav nepieciešams, jo sistemātiski tiek veidotas reklāmas kampaņas, kuras jau sniedz reālus pirkumus un rezultātus, ir jāpadomā vēlreiz. Tāpat kā grāmata nav iedomājama bez teksta, arī Tavs sociālais konts nav iedomājams bez satura. Tas kalpo kā instruments Tevis un Tava uzņēmuma iepazīšanai. Pretējā gadījumā, cilvēks nonāktu kontā, kurā nav informācijas, kas spētu radīt uzticību uzņēmumam! Šeit svarīgākā ir komunikācija. Tāpat kā iepazīstoties ar jauniem cilvēkiem mēs varam radīt labu vai sliktu iespaidu par sevi, sociālo tīklu saturam piešķirot personību mūsu uzņēmumam.
#4 Vairāk TRAFFIC, vairāk SALES!
Tikko uzsākot biznesu, varētu šķist, ka, piesaistot pēc iespējas vairāk cilvēku uzņēmuma mājaslapai, automātiski Tavā kontā ieripos arī tā spīdīgā lietiņa, kuru saucam par naudu. Tā gluži nebūs! Tavai mājaslapai varētu būt pat miljons apmeklējumu, bet neviena paša pārdošanas rezultāta. Kā tas ir iespējams? Atbilde ir pavisam vienkārša, un to pierāda dati. Cilvēki, kuri nonākuši mājaslapā, ne vienmēr ir Tavs reālais pircējs. Ja aplūkosi Google Analytics datus, redzēsi īsu uzkavēšanos mājaslapā, augstu “bounce rate”, tikai dažus vai nevienu apmeklējumu Tavā kontaktu un piedāvājumu lapā. Tātad, vai Tev tiešām ir nepieciešams “TRAFFIC”, lai palielinātu pārdošanas rezultātus? Jā, taču vērtīgi būs tikai apmeklējumi no cilvēkiem, kuri ietilpst Tava uzņēmuma mērķauditorijā, tādēļ jāpiedomā, lai ar reklāmu un saturu uzrunātu tieši viņus.
5# Remārketings atbaida pircējus!
Jāsaka, ka šis ir viens no izplatītākajiem mītiem, kuru tā vien gribas “apgāzt”. Visiem zināms, ka atkārtota vienas un tās pašas reklāmas aplūkošana mēdz būt kaitinoša. Patiesībā, dati pierāda, ka vislabākos pārdošanas rezultātus uzrāda tieši remārketinga reklāmas kampaņas. Šajā gadījumā svarīgākā ir māksla atkārtotu reklāmu padarīt patērētājam nemanāmu, radot sajūtu, ka tā ir cita reklāma, vai jauns piedāvājums, kurš ir īpašs un pieejams tikai ierobežotu laika periodu.
Comments