top of page
Writer's pictureTop Media

Facebook grupu priekšrocības un kā tās izmantot savā labā?

Updated: May 11, 2021

Visticamāk, arī Tu esi vismaz vienas Facebook grupas biedrs. Vai tā būtu grupa - “pārdod vai izīrē” vai “digitālais mārketings”, vai “rīdzinieku garderobe” - nav svarīgi. Būtiski ir tas, ka noteiktos dzīves posmos mums ir bijusi nepieciešamība un aktualitāte pēc kopīgas informācijas. Turklāt, ja tā apkopota vienuviet, tai ir ērti piekļūt. Šī informācija vairums gadījumu ir sevi attaisnojusi, sniedzot jaunas iespējas, vērtīgus pirkumums, idejas un pat sadarbības partnerus. Taču rodas jautājums: kādas priekšrocības Facebook grupa var sniegt tās izveidotājam? To noskaidrosim šī raksta tupinājumā.

Kāda ir atšķirība starp Facebook lapu un Facebook grupu?

Facebook lapai ir tāds pats mērķis kā Tavam Facebook profilam. Respektīvi, tā ir Tava vizītkarte, profils, kurā izteikt viedokli, izziņot aktualitātes un veidot sava uzņēmuma korporatīvo identitāti ar tekstu, attēlu vai video palīdzību. Savukārt Facebook grupa ir vieta diskusijām cilvēkiem ar kopīgām intersēm un vienojošiem tematiem, tajā pulcējot Tavas kopienas fanus. Tāpēc laiks noskaidrot kādus ieguvumus šāda grupa var sniegt!


Tiešā saikne ar Taviem klientiem un sekotājiem

Ja Tu jautātu, kāds izskatās lojāls klients, un kur viņu meklēt, tad mēs teiktu: “Tavā Facebook grupā”! Tā vietā, lai nodarbotos ar ko citu, šie cilvēki pavada savu laiku, komunicējot, izsakot savu viedokli un domājot par Tavu biznesu. Ar viņu palīdzību Tev tiek sniegta iespēja aplūkot savu uzņēmumu no malas. Mācies, jautā atsauksmes un viedokļus, un izmanto tos savā labā!


Ilgtermiņa attiecību būvēšana ar klientiem

Fakts: klienti ir lojāli uzņēmumiem, kas pret tiem labi izturās! Fanu uzaicināšana piedalīties grupā un tieša komunikācija ar viņiem atspoguļo rūpes, rada nenovērtējamu lojalitāti un uzticību, paceļot klienta un produkta ražotāja vai pakalpojuma sniedzēja attiecības jaunā līmenī.


Organic reach jeb dabiskās sasniedzamības paaugstināšana

Facebook algoritms ir izstrādāts, lai prioritāti piešķirtu Facebook grupu saturam ar lielu iesaistīšanos. Jo vairāk Jūs un Jūsu grupas dalībnieki publicēs ziņas un ar tām dalīsies, jo augstāk Tava grupa pakāpsies Facebook satura plūsmā.


Tavu klientu atbalsta kopiena

Situācijās, kad klients meklē atbalstu un palīdzību, Facebook grupa var būt īstā vieta, kur to saņemt. Turklāt, pavisam noteikti būs vēl kāds klients, kuram ir bijusi tāda pati problēma. Līdz ar to ievietotā informācija būs noderīga visiem.


Jaunu zināšanu un iesaistīšanās rīks

Arī Facebook grupas var izmantot kā platformu, kur organizēt online pasākumus un meistarklases savas grupas kopienai, lai mācītos kopā. Iknedēļas vai ikmēneša meistarklase reizē veicina gan iesaistīšanos un jaunu sekotāju piesaisti, gan jaunu zināšanu apguvi.


Papildus ienākumu plūsma Tavam biznesam

Grupas ir domātas komunikācijai, nevis pārdošanai, tāpēc PROMO kodu publicēšana katru dienu noteikti nesniegs iecerētos rezultātus. Taču iespēja nopelnīt, reizē nodrošinot arī pievienoto vērtību Tavas grupas sekotājiem, pastāv. Piemēram, piekļuve grupai kā stimuls veikt pirkumu vai ekskluzīvs piedāvājums tikai grupas dalībniekiem. Tāpat šī ir lieliska vieta, kur dalīties ar visiem pēdējā brīža piedāvājumiem vai jaunākajiem produktiem. Galvenais ir pārliecināties, ka šī iespēja grupas sekotājiem ir tikpat vērtīga kā Tev!


Līdz ar to, atbildot uz raksta sākumā uzdoto jautājumu, un iepazīstoties ar augstāk minētajām priekšrocībām, varbūt ir pienācis laiks arī Tev izveidot sava uzņēmuma Facebook grupu?


376 views0 comments

Comments


bottom of page