top of page
Writer's pictureTop Media

Kāpēc Gooogle nerāda manas reklāmas?

Updated: Mar 23, 2020

Iedomājaties situāciju – ir izveidotas skaistas reklāmas, izvēlēta mērķauditorija un sastādīts budžets, bet reklāmas tā arī auditoriju nesasniedz. Rodas jautājums – kāpēc Google nerāda reklāmas?


Google 2019. gadā noņēmuši apmēram 3,2 miljardus reklāmu, tas nozīmē – vidēji 100 reklāmas sekundē.

Reklāmas, kas šajā periodā tika apturētas, galvenokārt ievietoja vietnes, kurās tika dublēts saturs no citām vietnēm (apmēram 12 000), kas mēģināja viltot vai apiet reklāmu pārskatīšanas procesu (130 miljoni), kas pārstāv ļaunprātīgu programmatūru (79 miljoni) vai lapas, kuru mērķis ir savākt pēc iespējas vairāk klikšķu (66 miljoni). Pagājušā gada aprīli, tika paplašināti noteikumi, kas ierobežoja bīstama vai neatbilstoša satura izplatīšanu kā rezultātā, no 8700 lapām tika noņemtas reklāmas.

 

Google izstrādājusi konkrētas vadlīnijas, kas norāda kādas reklāmas netiek atbalstītas. Ar detalizētiem noteikumiem vari iepazīties šeit.


Aizliegtais saturs 

  1. Viltoti izstrādājumi – Izmantojot Google AdWords, ir aizliegts pārdot vai reklamēt viltotus izstrādājumus. Tas nozīmē izstrādājumi, kas ir ar preču zīmi vai logotip, kas ir identisks cita izstrādājuma preču zīmei vai būtiski neatšķiras no tās, bet nav orģinālražojums.

  2. Bīstami produkti vai pakalpojumi – tādi, kas var radīt bojājumus, kaitējumu vai ievainojumus.

  3. Aicinājumi uz negodīgu rīcību – saturs kas aicina darīt kaut ko pretlikumīgu, kas var radīt negatīvas sekas.

  4. Aizvainojošs saturs – tāds, kas vērsts pret kādu personu vai grupu, tautību, rasi, cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem, slepkavības, pašsavainošanās, izspiešana vai šantāža, apdraudēto sugu tirdzniecība, reklāmas ar necenzētu valodu.


Aizliegtas metodes

  1. Reklāmu tīkla ļaunprātīga izmantošana – Google neatļauj reklāmas, saturu vai galamērķus, kuri tiek izmantoti ļaunprātīgiem mērķiem vai ar kuriem tiek mēģināts apmānīt vai apiet Google reklāmu pārskatīšanas process.

  2. Datu apkopošana un izmantošana – lietotājiem jābūt informētiem un jāpiekrīt jebkādām manipulācijām ar to sniegtajiem datiem, pretējā gadījumā šāda rīcība uzskatāma par pretlikumīgu.

  3. Maldināšana – reklāmās aizliegts ievietot nepatiesu, maldinošu informāciju.


Saturs ar ierobežojumiem

Dažreiz noteikts saturs ir sensitīvs (gan ētiski, gan kultūras kontekstā, gan juridiski), tādēļ tiem tiek noteikti ierobežojumi. Reklāmām tiek pielāgotas speciālas prasības vai tās drīkst rādīt konkrētai auditorijas daļai. Šādi ierobežojumi attiecas uz:

  1. Pieaugušajiem paredzētu saturu;

  2. Alkoholiskajiem dzērieniem un tabakas izstrādājumiem;

  3. Veselības aprūpe un medikamenti;

  4. Politisks saturs;

  5. Finanšu pakalpojumi;

 

Google aizliedz kriptovalūtu reklāmas

Tāpat kā Facebook, arī Google aizlieguši reklamēt kriptovalūtu. Pilnībā šis aizliegums stāsies spēkā šī gada jūnijā. Aizliegums radīts, lai aizsargātu patērētājus un cīnītos pret krāpšanas mēģinājumiem, kā arī tāpēc, ka kriptovalūtas cenas ir ļoti mainīgas un nepārtraukti aug. Bitcoin, kas ir populārākā kriptovalūta, cena augusi par 1,000% pēdējā gada laikā.

Cenu izmaiņas :

 

Ja arī Jūs esat saskārušies ar reklāmām, kas nesasniedz auditoriju – Jums nepieciešama profesionāļu palīdzība! Tādēļ sazinieties ar mūsu komandu un kopīgi atradīsim Jums atbilstošos risinājumus!

38 views0 comments

コメント


bottom of page