Šī nedēļas nogale Latvijā un citur pasaulē tiks sagaidīta ar kristiešu svētkiem, kuros tiek atzīmēta Jēzus Kristus augšāmcelšanās pēc krustā sišanas. Lieldienas tiek sāktas ar Pūpolsvētdienu, kam seko Zaļā ceturtdiena, Lielā piektdiena un Klusā sestdiena. Reklāmdevēju vidū gan šie svētki tik klusi nemēdz būt un tiek izmantoti, lai veidotu svētku reklāmas kampaņas un aktivitātes.
Lielai daļai uzņēmēju, kam nav tik daudz brīvo resursu, lai ar saviem reklāmas rullīšiem paspīdētu televīzijas ekrānos, mēs šogad piedāvāsim alternatīvu ideju apkopojumu ar iespējamajām Lieldienu aktivitātēm digitālā vidē. Iepazīstināsim Jūs ar datiem no iepriekšējajiem gadiem un ieteiksim, kādas aktivitātes labāk veicināt sociālajos tīklos un maksas reklāmu platformās.
Vai Jūsu mārketinga aktivitātes ir gatavas uzņemt apgriezienus?
41% no Youtube lietotājiem veic nākamo soli pēc Lieldienu reklāmas noskatīšananās, noklikšķinot uz tās, apmeklējot mājaslapu vai izdarot pirkumu.
Foto: Top Media
Lieldienas ir svarīgākie svētki kristiešu kalendārā. Ja arī Jūsu uzņēmums neplāno veidot Lieldienu kampaņas, esat aktīvi un novēlat “Priecīgas Lieldienas” saviem sociālo tīklu faniem, izmantojot svētkiem atbilstošu tēmturi un attēlu, piemēram, #lieldienas.
Foto: Top Media
Palieliniet “konversiju” jeb reklāmguvumu skaitu ar tiešsaistes “olu medībam” vai citām reklāmas aktivitātēm un atlaidēm, izmantojot svētkiem atbilstošu tēmturi, piemēram, #olumedības2017.
Foto: Top Media
Visi svētki – lieli vai mazi – sākas ar maltīti. Ja Jums pieder restorāns vai arī ēdināšanas bizness šī ir īstā diena lieldienu brančam aktivitātēm un akcijām izmantojot tēmturi, piemēram, #lieldienubrančs jeb #EasterBrunch.
Foto: Top Media
Facebook padoms: neveidojiet tikai reklāmu un akciju ierakstus. Veidojiet rakstus ar jautriem un interesantiem faktiem, uzrunājot savas lapas fanus personīgi.
Foto: Top Media
Palieliniet budžetu meklējumiem no mobilajām ierīcēm. Meklējumi no viedtālruņiem 2013. – 2014. gada aprīlī pieauga par 88%.
Atsaucoties uz Google Partners datiem, 70% no pircējiem veido video atskatu par savu iepirkšanās pieredzi (instagram stories, live videos, snapchat).
Foto: Top Media
Mājaslapai nepieciešams būt gatavai uzņemt apmeklētājus no mobilajām ierīcēm. Pirms lieldienām plānots mobilo meklējumu pieaugums no 22% uz 38%.
Vēlaties saņemt pārliecinošus rezultātus sociālo tīklu un maksas reklāmu (PPC) platformās, uzlabot pārdošanas apjomus, palielināt aizpildīto pieteikumu, kā arī biznesa lapu sekotāju skaitu? Droši sazinieties ar Top Media un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem.
Priecīgas un Raibas Lieldienas!
Avoti: Promo Republic, Origin Digital
Comments