top of page
Writer's pictureTop Media

Kļūsti par digitālā mārketinga līderi

Būt par zinošu un profesionālu digitālā mārketinga līderi nozīmē nepārtraukti mācīties un attīstīties, jo nozare šobrīd ir viena no straujāk augošajām.  Ik dienas klajā nāk paziņojumi par jaunumiem, tehnoloģiju uzlabojumiem un pārmaiņām, kas ietekmēs turpmāko mārketinga darbību. Kādam jābūt ideālajam mārketinga līderim? Vienas formulas nav, bet esam apkopojuši 5 padomus kā tiekties uz līdera statusu un nepazust mainīgajā digitālā mārketinga pasaulē.

1.Esi zinātkārs

Pētījumi pierāda, ka vieglāk ir iemācīties un atcerēties informāciju par tēmām, kas šķiet interesantas vai iedvesmojošas. Tādēļ īstais ceļš, lai iegūtu jaunas zināšanas par digitālā mārketinga norisēm un jaunumiem, ir skatīties uz vienu jautājumu  no vairākiem skatu punktiem un atrast sev saistošāko. Tas ne tikai palīdzēs atcerēties, bet arī paplašinās redzesloku par dažādām tēmām. Digitālajam mārketingam ir ļoti plaši pieejami materiāli dažādos formātos – blogi, informatīvie video, infografikas utt, kas dod iespēju iegūt informācijas dažādību.

2. Izvēlies veselīgu konkurenci

Digitālais mārketings ir viena no nozarēm, kurā konkurenti mācās viens no otra sasniegumiem un kļūdām.Tāpēc, ka iespējas un risinājumi ir tik mainīgi, vienas vadlīnijas ‘kā darīt‘ nav. Veselīga konkurence un sekošana līdzi jomas aktualitātēm, var dot labus padomus kā attīstīties un pilnveidoties. Latvijā, piemēram, digitālā mārketinga nozare ir ļoti neliela un uzņēmumu pārstāvji – savstarpēji pazīstami, tāpēc uzturēr konkurenci, kas motivē kļūt labākiem ir diezgan vienkārši un nepieciešami.

3. Eksperimentē

Digitālā vide ir ļoti ērta dažādiem eksperimentiem un  jaunu risinājumu izmēģināšanai, tieši sava mainīguma dēļ. Kas strādā šodien, var būt neefektīvs rīt, tādēļ eksperimenti ir tieši ietecami, lai izprastu dažādus iespējamos rīcības scenārijus un atrastu sev atbilstošāko. Jāatceras, ka arī neveiksmīgs eksperiments ir ieguvumus, kas parādā kā nevajag rīkoties vai kādi risinājumi nestrādā.

4. Esi proaktīvs 

Vide, kura mainās un ir pilna ar jaunumiem, var būt īstens izaicinājums būt notikumu epicentrā un sekot līdzi to gaitai. Tieši šī iemesla dēļ, lai kļūtu par profesionāli, jātur acis vaļā un jābūt soli priekšā. Ja ir saredzams kāds jauns veids kā rīkoties – ir īstais laiks izmantot iespēju.

5. Apzinies savas spējas

Galvenā panākumu un attīstības atslēga ir zināt savas spējas un trūkumus. Tikai tad, ja paškritika un pārliecība par savām spējām ir līdzsvarā, iespējams virzīties uz jaunām virsotnēm. Piemēram, sākot jaunu projektu vai veidojot jaunu stratēģiju, galvenais ir apzināties savas spējas, prasmes un stiprās puses – atcerēties, kas sanācis iepriekš vai to, kas netika paveikts atbilstoši. Līdzīgi kā mācoties no kļūdām,  arī savu vājo pušu apzināšanās var tikai palīdzēt.

Ja vēlies sadarboties ar digitālā mārketinga speciālistiem un paļauties uz profesionāļu spējām – sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.

28 views0 comments

Comments


bottom of page