3
Esam apkopojuši dažas idejas, kas lieliski piesaista auditorijas uzmanību:
Tematisks iepakojums – pasteļtoņi, zaķu, cāļu vai olu attēli, lieliski iederas gan pavasara, gan Lieldienu tematikā. Kā arī nomainot iepakojumu, rodas sajūta, ka arī pats produkts ir uzlabots un citādāks.
Aktivitātes – dažādas aktivitātes, kas saistās ar svētkiem, piemēram, olu meklēšana. Šajā gadījumā var izveidot virtuālo olu meklēšanu, izmantojot sociālos tīklus.
Nelielas dāvaniņas vai bonusi – precei pievienota neliela tematiska dāvaniņa var ne tikai pievērst uzmanību, bet arī būt patīkams žests, ko klients novērtēs. Arī īpašie svētku bonusi (atlaides, īpašie piedāvājumi) var piesaistīt papildus uzmanību.
Arī pasaulē atpazīstami zīmoli Lieldienās veido tematiskās reklāmas kampaņas. Esam apokopojuši interesantus piemērus:
Whiskas – Earster Cats
Kaķu barības zīmols Whiskas, izveidoja aplikāciju, kurā iespējams savam mājas mīlulim, pievienot virtuālās ausis. Aplikācija darbojas līdzīgi kā Instagram vai Snapchat filtri, kur fotogrāfējot, iespējams pievienot dažādas virtuālas detaļas.
McDonalds
Arī ātrās ēdināšanas restorāns McDonalds, ir izmantojis Lieldienas, lai veidotu komunikāciju un pievērstu auditorijas uzmanību, pieturoties pie stila, kad reklāmā redzams viens konkrēts produkts.
Carlsberg – Šokolādes bārs
Alus zīmols Carlsberg Londonas iedzīvotājus pārsteidza ar ko nebijušu – izveidoja šokolādes bāru, kurā iespējams arī iedzert īstu alu.
ASDA – Milzu šokolādes vista
Veikalu tīkls ASDA beidzot atbildēja uz jautājumu – kur rodas šokolādes olas? No šokolādes vistām!
Kolner Zoo
Kolner Zoodārzs Lieldienās iepriecināja auditoriju ar jaukām reklāmām, kurās attēloti zoodārza iemītnieki svētku tematikā.
Comments