Kamēr mārketinga budžeti turpina pieaugt, reklāmas parādās arī YouTube Shorts. Iepazīsties ar jūnija aktuālākajiem digitālā mārketinga jaunumiem raksta turpinājumā.
Miljardieris pērk Twitter
Īlona Maska centienos iegādāties Twitter ir vairāk pavērsienu nekā seriālā "Ugunsgrēks". Vienu dienu darījums jau ir gandrīz pabeigts, otrā saņemam ziņas, ka tas izgāzies, lai trešajā viss atkal turpinātos. Viens no jaunākajiem šķēršļiem ir Maska neticība Twitter apgalvojumiem, ka neīsto lietototāju skaits tīklā nepārsniedz 5%. Iespējams, Masks tikai tagad pamanījis, ka, atbilstoši pētījumiem, vairāk nekā puse no viņa 96 miljoniem Twitter sekotāju ir nevis reāli cilvēki, bet gan roboti. Šī sāga noteikti turpināsies un par tās pavērsieniem ziņosim nākamajās ziņās.
Reklāmas tagad arī YouTube Shorts
Laikiem, kad īsos video Youtube Shorts platformā varējām skatīties bez reklāmām, pienācis gals. Google jau uzsākusi vairāku reklāmas formātu ieviešanu šajā platformā un tuvākajā laikā tie būs pieejami reklāmdevējiem visā pasaulē. Kas interesanti, Google šajos reklāmu ienākumos neplāno dalīties ar satura veidotājiem. Tā vietā tikai interesantākā satura autori saņems atlīdzību no īpašā Youtube Shorts fonda.
Mārketinga budžeti turpina pieaugt
Samazinoties pandēmijas ietekmei uz biznesu, uzņēmumu mārketinga budžeti turpina palielināties. Gartner veiktā mārketinga vadītāju aptauja liecina, ka gandrīz visās nozarēs mārketinga budžeti šogad ir būtiski augstāki kā iepriekšējos gados. Tomēr pirms-covid līmenis vēl nav sasniegts un tā atgriešanos prognozē tikai 2024. gadā.
Ja Tavs uzņēmums meklē profesionālu Google Premier Partner aģentūru, kurai uzticēt digitālo mārketinga aktivitāšu pārvaldību, ienāc www.topmedia.lv un piesakies uz sarunu!
Comments