Naviģēt cauri digitālajai pasaulei bez dziļākiem ieskatiem ir tas pats kā kuģot bez kompasa. Jau gadiem ilgi Google Analytics ir uzņēmies kompasa lomu, vadot biznesus cauri datu jūrai. Tagad, Google ir iedarbinājusi jaunu satalītu orbītā — Google Analytics 4 (GA4). Tā ir uzlabota un pavisam jauna dimensija caur kuru saprast lietotāju uzvedību.
Izmantojot jaudīgāku izsekošanas spēju, vairāk nekā jebkad agrāk, GA4 ir šeit, lai pārdefinētu to, kā uzņēmumi uzlūko savu auditoriju. Jautājums nav tikai par lietotāju atstātajām “pēdām”, kuras GA4 piefiksē, bet gan par to, kā šīs pēdas tiek izmantotas lai izveidotu skaidrāku, saprotamāku jūsu lietotāju kopbildi. Piesprādzēsimies un dosimies ceļojumā, lai aptvertu GA4 jaudīgo izsekošanas visumu!
Paaudžu maiņas izpratne: Universal Analytics salīdzinājumā ar Google Analytics 4
Iztēlojies UA kā zirgu pajūgu - mierīgu, uzticamu un tādu, kas tevi aizvedīs līdz galamērķim, taču lēnā, relaksētā tempā. GA4 ir kā spoža, pašbraucoša elektromašīna — nākotnīga, prasmīga un asprātīga savā spējā doties cauri informācijas lielceļiem. Kamēr UA sekoja mājaslapu apmeklējumam skaitot vienīgi soļus, GA4 pievērš uzmanību notikumiem —- klikšķiem, “skrollošanas” ātrumam, jebkam, ko spēj iedomāties. Ar GA4 tavs uzņēmums neiegūst vienkāršu ieskatu, tas iegūst datu zeltu.
Tīmekļa datplūsma un lietotāju uzvedība:
UA un GA4 abi spēj izsekot pamata datplūsmai, kā mēs sekotu pēdu nospiedumiem uz takas. Taču, kur UA uzskaita katru apmeklējumu, GA4 ir kā entuziastisks draugs, ieinteresēts tajā kas tu esi, tavā ierīcē un pat platformas izvēlēs. Tas ir līdzīgi, kā nomainīt pūļa 'kopējo profilu' pret VIP zonas profiliem. Rezultāts? 360 grādu ieskats lietotājos, gluži kā selfijs, kas uzņemts ar “fisheye” lēcu. Sniedz roku daudz personalizētākai lietotāju pieredzei un pamāj ardievas seklajiem rādītājiem!
Notikumu izsekošana:
Iedomājieties UA kā kārtīgu bibliotekāru, kas rūpīgi organizētā hierarhijā kataloģizē lietotājus, sesijas un mijiedarbības. Bet individuālu notikumu piefiksēšana? Tas ir tāpat kā lūgt bibliotekāram vadīt rokkoncertu. Tagad pievēršamies GA4. Tas ir dīdžejs klubā, kurš griež lietotāju mijiedarbības plates, precīzi pielāgojot ritmu — skaņdarba dziļumu, video atskaņošanu, failu lejupielādi un visu citu, vienkārši autopilotā. Rezultāts? Lielisks datu atskaņošanas saraksts/”pleiliste”, kas palīdz uzņēmumiem piesaistīt katram savu auditoriju. Saglabājiet šo iesaistīšanās līmeni un ballīte turpināsies!
Vairāku platformu izsekošana:
Ja UA un GA4 būtu detektīvi, UA būtu mācījies arhaiskā vidē, kas tikai spētu izsekot pavedienus vienā vidē/vietnē. Tikmēr GA4 ir kā superspiegs jaunāko tehnoloģiju krimināldrāmā. Tas bez piepūles izseko potenciālos klientus dažādās situācijās (vietnēs un lietotnēs) vienlaikus, nekad nezaudējot informāciju par vienu, galveno aizdomās turamo (lietotāju). Tātad, vairs nevajag žonglēt ar vairākām bumbiņām kā cirka uzvedumā! Izmantojot GA4, iespējams iegūt pilnīgu stāstu par savu lietotāju uzvedību visās platformās. Tas ir kā nepārtraukti turpināt skatīties savu iecienītāko seriālu. Uzņēmumiem šis viengabalains skats ir biļete uz populārāko un esošāko lietotāju pieredzi, kas ļauj pastiprināt viņu iesaisti un veicināt reklāmguvumus kā Holivudas kulta filmas!
Uzlabotā e-komercija:
E-komercijai GA4 ir kā personīgs pircējs, kas rūpīgi uzrauga klientu gaumi. Kamēr UA jums tikko izsniedza kvītis, GA4 nodrošina VIP pieredzi, detalizēti aprakstot katru letotāju-produktu mijiedarbību, sākot no pārlūkošanas līdz pirkšanai. Gluži kā ar rentgena vīziju zem jūsu pārdošanas ādas, tas sniedz uzņēmumiem neredzētu reklāmguvumu ieņēmumu palielināšanai. GA4 ir vienmēr gatavs iepirkšanās sezonai!
Privātuma funkcijas:
Mūsdienu pasaulē, kas apzinās privātuma nozīmīgumu, GA4 ir kā superspiegs, kas aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām. Tas apkopo vērtīgu informāciju pat tad, ja burkā ir mazāk “cepumu”. Tāpat kā Šerloks Holmss strādā ar vienu pēdas nospiedumu, taču joprojām spēj uzlaust korpusu. GA4 palīdz uzņēmumiem veikli staigāt pa virvi starp ieskatu vākšanu un privātuma ievērošanu, veidojot uzticības saikni ar klientiem, kas ir stiprāka par supervaroņa rokasspiedienu.
UA var uztvert, kā savu uzticamo, veco velosipēdu. Tas ir nogādājis jūs tur, kur jums jādodas, un ir bijis uzticams draugs. Bet GA4? Tas ir kā iekāpt ātrgaitas vilcienā ar futūristiskām iezīmēm, kas paredzēts ceļojumam ar skaistu, panorāmas skatu, nevis vienkārši nākamajai pieturai. Navigācija šajā jaunajā teritorijā, sākumā varētu šķist tik sarežģīta, kā braukšana ar vienriteni, taču, tiklīdz jūs to sapratīsit, braukšana būs ātrāka, vienmērīgāka un daudz aizraujošāka. Izmantojot GA4, jūs ne tikai ievācat datus, bet arī dodieties ieskatu (insight) piedzīvojumā!
Rezervējiet BEZMAKSAS konsultāciju pie Top Media jau tagad!
Comments