Esam apkopojuši savus 2022. gada darba rezultātus un saņēmuši arī galējo auditoru apstiprinājumu to publicēšanai. Top Media ir ar ko lepoties - jau trešo gadu pēc kārtas savu apgrozījumu esam būtiski palielinājuši, apgrozot 5,99 miljonus eiro (2021. gadā – 3,84 miljoni). Šogad plānojam apkalpot jau 40 miljonus eiro lielu reklāmas budžetu.
"Klienti arvien lielāku interesi izrāda par precīzu kampaņu atdeves mērīšanu un lietotāju segmentēšanu pēc to potenciālās vērtības. Šī pieeja ļauj ar reklāmām uzrunāt tieši tos patērētājus, kuri ar augstu varbūtību veiks pirkumus ar vislielāko vērtību," atzīst Top Media CEO Mārtiņš Kažemaks.
Mēs saņemam arvien lielāku atdevi no pilnībā automatizētajiem reklāmas risinājumiem, kur kanālu un mērķauditorijas atlasi, kā arī radošo materiālu kombinēšanu, veic mākslīgais intelekts, bet tas ir iespējams tikai ar korekti uzstādītu analītiku un precīziem datiem par reklāmas aktivitāšu rezultātiem. Prognozes liecina, ka šī tendence nākotnē kļūs vēl izteiktāka. Kopumā interese par digitālā mārketinga pakalpojumiem saglabājas augstā līmenī un sagaidāms, ka nozares izaugsme turpināsies," par 2022. gada pieredzi stāsta Mārtiņš.
Pieaugot mūsu darbinieku skaitam, spējam apkalpot vairāk klientu, tādā veidā radot lielāku uzņēmuma apgrozījumu. 2022. gada darba rezultāti ļauj mums sevi ar pārliecību saukt par vienu no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā.
Top Media ir 2013. gadā dibināta digitālā un performance mārketinga aģentūra ar 100% Latvijas kapitālu. Saviem klientiem veidojam digitālā mārketinga stratēģijas, veicam reklāmas un datu analītikas kontu auditus, sniedzam digitālo reklāmas kampaņu un sociālo mediju pārvaldības pakalpojumus, nodrošinām reklāmas materiālu izveidi un citus pakalpojumus.
Starp Top Media klientiem ir vairāk nekā 70 savu nozaru līderi Latvijā un pasaulē, tostarp Tet, Rimi, Omniva, Booking Group un daudzi citi zīmoli.
Comments