Digitālā mārketinga aģentūra “Top Media” saņēmusi “Google” visaugstākā līmeņa partnera statusu – 2022 Premier Partner. Tas apliecina iekļūšanu starp pasaules vadošajām “Google” partneraģentūrām un nodrošina būtiskas priekšrocības “Top Media” pārvaldītajām klientu kampaņām “Google” reklāmas platformā.
“Google” šogad atjaunoja savu digitālā mārketinga partneru programmu, būtiski paaugstinot kritērijus, kas ik gadu jāizpilda, lai iegūtu Premier Partner statusu. Turpmāk tikai 3% no “Google” mārketinga partneru programmas dalībniekiem būs iespēja kļūt par Premier Partner, tādējādi sekmējot šī statusa ekskluzivitāti.
“Šis ekskluzīvais statuss ir apliecinājums tam, ka savā nozarē esam sasnieguši visaugstāko līmeni ne tikai Latvijas, bet arī globālā mērogā. Mūsu komanda vairāk nekā gadu cītīgi strādāja, lai sasniegtu prasītos apgrozījuma un reklāmas kampaņu kvalitātes rādītājus, kā arī saņemtu vairāk nekā 50 mūsu reklāmas speciālistu kvalifikāciju apliecinošos “Google” sertifikātus. Esam patiesi lepni par saņemto novērtējumu un priecājamies, ka tas mums un mūsu klientiem nodrošinās piekļuvi pašiem jaunākajiem reklāmas formātiem, tirgus tendenču datiem, augstākā līmeņa klientu atbalstam, kā arī sniegs iespēju piedalīties dažādās “Google” organizētās izaugsmes programmās,” stāsta “Top Media” vadītājs Mārtiņš Kažemaks.
“Top Media” kopš 2013. gada sniedz digitālā mārketinga pakalpojumus klientiem no visas pasaules, īpaši fokusējoties uz eksportējošo uzņēmumu biznesa attīstīšanu un liela apjoma reklāmas kampaņu pārvaldību “Google Ads”, “Facebook Ads”, un citās starptautiskajās reklāmas platformās.
2021. gada laikā ar “Top Media” speciālistu palīdzību uzņēmumu digitālajās reklāmas kampaņās tika investēti vairāk nekā 25 miljoni eiro. Aģentūras Latvijas klientu vidū ir “Tet”, “Rimi”, “Elkor”, “Omniva”, “Porsche”, “Booking Group“ un citi pazīstami zīmoli.
“Sveicu mūsu Premier partnerus ar iekļūšanu starp “Google” partneru vadošajiem 3%. Šie uzņēmumi starp pārējiem izceļas ar savu izpratni par produktiem, apņemšanos palīdzēt augt saviem klientiem un veidot attiecības ar arvien jauniem uzņēmumiem. Mēs dažādi atbalstīsim savus partnerus, tiem strādājot pie savu klientu attīstības digitālajā vidē,” paziņoja Davangs Shahs (Davang Shah), “Google Ads Marketing” vecākais direktors.
“Google” mārketinga partneru programma ir izveidota digitālajām, reklāmas un citām aģentūrām, kas pārvalda citu uzņēmumu reklāmas kampaņas “Google Ads” platformā. Tā piedāvā dažādus rīkus, resursus un atbalstu, lai palīdzētu partneriem sasniegt izcilus rezultātus savu klientu kampaņām. Programmai ir vairāki līmeņi, augstākajam – Premier Partner – līmenim nodrošinot visplašāko priekšrocību klāstu aģentūrai un tās klientiem. Latvijā kopumā ir vairāk nekā 40 “Google” mārketinga partneru programmas dalībnieku.
Comments