Esam saņēmuši priecīgu ziņu no Latvian Art Directors Club rīkotā radošās izcilības festivāla ADwards, ka Top Media veidotā kampaņa mūsu klientam Thomas Kralow sīvā konkurencē ar citu Latvijas labāko aģentūru veikumu ir šortlistēta jeb iekļauta starp 6 labākajām digitālajām kampaņām! Tas nozīmē, ka turpinām pretendēt uz kādu no Adwards ordeņiem, ko pasniegs 15. septembrī.
Mēs ļoti reti startējam mūsu nozares konkursos vai festivālos, jo īpaši tādos, kuru fokuss ir radošums, nevis sasniegtais rezultāts. Top Media pieeja mūsu klientu kampaņām vienmēr ir bijusi orientēta uz labāko biznesa rezultātu, nevis zīmēšanos. Tomēr šoreiz mums bija pārliecība, ka tas, ko izveidojām un paveicām kopā ar Thomas Kralow, bija vienlaicīgi gan efektīvi, gan efektīgi. Galu galā, ne katru dienu izdodas piedalīties kādas nozares pasaulē pirmā realitātes šova radīšanā, piesaistot tam 370 000 potenciālo dalībnieku un pārpildot visus izvirzītos kampaņas mērķus.
Tādēļ ar satraukumu un cerībām gaidām gan Adwards apbalvošanu, gan ziņas no citiem starptautiskajiem reklāmas un mārketinga nozares notikumiem, kuros izstāstījām vai vēl tikai stāstīsim stāstu par Kralow Trading Show. Ar to tagad varat iepazīties arī jūs!
Comentários