Iedomājies, ka rīko vakariņas. Tu esi izsūtījis ielūgumus pa e-pastu un saņēmis dažas atbildes no cilvēkiem, kuri plāno ierasties. Tomēr pasākuma dienā ierodas vairāk viesu, nekā gaidīji. Tu esi patīkami pārsteigts, bet arī nedaudz neizpratnē: kā es varēju nezināt par papildu draugu ierašanos? Tieši šeit digitālā mārketinga jomā parādās uzlabotie reklāmguvumi (Enhanced Conversions, EC). Tāpat kā Tavas ballītes gadījumā, EC palīdz ieraudzīt pilnu ainu par to, kas mijiedarbojas ar Tavām reklāmām un kas veic pirkumus.
Kas ir uzlabotie reklāmguvumi?
Uzlabotie reklāmguvumi ir digitālā mārketinga rīks, kas Tavai esošajai reklāmguvumu izsekošanai pievieno papildu datu slāni. Tie ir kā draugs Tavā ballītē, kurš pazīst visus un var Tev pateikt ne tikai to, kurš atnācis, bet arī to, kurš atvedis savu draugu. Izmantojot papildu, droši šifrētu informāciju no Taviem klientiem, piemēram, e-pasta adreses vai tālruņa numurus, EC palīdz Tev labāk izprast kampaņas efektivitāti.
Kāpēc izmantot uzlabotas reklāmguvumu iespējas?
Reālā pieredze liecina, ka, pievienojot EC kampaņām, reklāmguvumi var palielināties par 6-15%. Tas ir tāpat kā tad, ja Tu atrastu veidu, kā panākt, lai par 6-15% vairāk Tavas ballītes ielūgumu kļūtu par reāliem viesiem. Tas ir ievērojams pieaugums, kas dod Tev lielākas iespējas optimizēt savas kampaņas un palielināt rezultātus.
Slepenā sastāvdaļa: Privātuma politikas mērījums
Privātumam kļūstot par vienu no galvenajām tēmām, uzlabotie reklāmguvumi kļūs par VIP viesi mārketinga pasaulē. Tās respektē Tavu viesu privātumu, šifrējot viņu personisko informāciju, tādējādi nodrošinot uzticības saglabāšanu, bet Tu joprojām vari izbaudīt visu ballīti.
Kā īstenot uzlabotas reklāmguvumu iespējas?
Uzlaboto reklāmguvumu pievienošana Tavam kontam var šķist līdzīga gardēžu ēdiena pagatavošanai - bez pareizās receptes vai pavāra palīdzības tas var būt biedējoši. Tev būs nepieciešamas tehniskās zināšanas, jo īpaši attiecībā uz klientu datu ievākšanu un apstrādi.
Padomi efektīvai īstenošanai
1. Saņem piekrišanu: Tāpat kā Tu lūdz atļauju, pirms kopīgo savu viesu informāciju, pārliecinies, ka Tev ir piekrišana izmantot klientu datus EC.
Neesi pārliecināts, vai lapā ir piekrišanas režīms? Sazinies ar Top Media, mēs palīdzēsim!
2. Sadarbojies ar tehnoloģiju jomas pārstāvjiem: Iespējams, Tev būs nepieciešams izsaukt "ēdināšanas pakalpojumu sniedzēju" - šajā gadījumā Tavu Dev/IT komandu. Viņi palīdzēs "sagatavot maltīti", izveidojot nepieciešamās sistēmas datu vākšanai.
3. Pirms "ballītes" uzsākšanas izmēģini visu: Veic testa versiju. Pārliecinies, ka datu vākšana un šifrēšana darbojas pareizi.
4. Seko līdzi savam "viesu sarakstam" (kampaņas datiem). Izmanto iegūto informāciju, lai uzlabotu "pasākuma plānošanu" (mārketinga stratēģijas).
Piemērs, kā pievienot EC, izmantojot Google Tag Manager.
1. Pārbaudi, vai datu slānis nolasa e-pasta vēstuli, kurā lietotāji veic pirkumu/darbību. Palūdz lapas izstrādātājiem to pievienot datu slānim, ja tas nav redzams.
2. Pievieno e-pasta adresi kā opciju “lietotāja sniegtie dati no Tavas mājaslapas” Google Tag Manager reklāmguvumu izsekošanai Google Ads programmā. Ja ir iespēja pievienot papildu informāciju, piemēram, telefona numuru, mēs iesakām to pievienot.
3. Pārliecinies, ka programmā Google Ads ir iespējota uzlaboto reklāmguvumu datu vākšana.
Tas ir viss, Tavā Google Ads kontā ir instalēta uzlabotā reklāmguvumu funkcija (EC). Pēc 48 stundām EC vajadzētu veiksmīgi nolasīt datus.
Secinājumā...
Uzlabotie reklāmguvumi ir Tava biļete uz veiksmīgāku un vieglāk saprotamu digitālā mārketinga stratēģiju. Tās ir kā iekšējas zināšanas par savu ballīti - zini, kuri ieradīsies, kuriem garšoja uzkodas un kuri visu nakti dejoja. Ieviešot EC, Tu ne tikai sarīko labāku ballīti, Tu radi pieredzi, kas ir neaizmirstama Taviem viesiem un izdevīga Tev pašam.
Seko līdzi gaidāmajai pamācībai, kurā soli pa solim iepazīstināsim Tevi ar uzlaboto reklāmguvumu iestatīšanu. Līdz tam apsver idejas, kā EC var padarīt Tavu nākamo "digitālo ballīti" veiksmīgu!
תגובות