Reklāma internetā (PPC)
Jūsu reklāma populārākajās interneta platformās, maksājot tikai par klikšķi.
Reklāmu izvietošana populārākajās interneta vietnēs un sociālo mediju platformās ļauj uzņēmumiem maksimāli precīzi uzrunāt tieši savu izvēlēto mērķauditoriju. Savukārt pareiza digitālās analītikas rīku izmantošana nodrošina detalizētu ieskatu izvēlēto reklāmas kanālu un veidu sniegtajā atdevē. Atšķirībā no citiem medijiem, reklāmas kampaņas internetā piedāvā iespēju maksāt tikai par rezultātu - uz mājaslapu atvestu interesentu, aizpildītu pieteikuma formu vai pat veiktu pirkumu.
Top Media aģentūra ir Google, Facebook, un Bing oficiālais partneris. Mūsu sertificēto speciālistu komanda ir garantija tam, ka musu klientu kampaņās tiks izmantoti jaunākie un efektīvākie interneta platformu piedāvātie risinājumi, ļaujot vienmēr būt soli priekšā konkurentiem.
Populārākās reklāmas platformas
Šajās platformas ik dienu veidojam, uzturam un optimizējam reklāmas kampaņas vairak nekā 100 klientiem.
Reklāma Google
Reklāma Bing
Reklāma Youtube
Reklāma FB/IG
Visas platformas piedāvā vairākus reklāmas apmaksas modeļus, bet šobrīd
vispopulārākais ir "maksa par klikšķi" jeb PPC.
Reklāmas apmaksas principi
Maksā tikai tad, ja lietotājs uzklikšķina uz reklāmas
Maksāt par klikšķi (PPC) ir interneta videi unikāls reklāmu apmaksas modelis, kas ļauj reklāmdevējiem ar pārliecību investēt kampaņās, zinot, ka budžets tiks tērēts, tikai piesaistot konkrētajā precē vai pakalpojumā ieinteresētu auditoriju.
Cenu nosaka konkurence par izvēlēto mērķauditoriju
Cena par klikšķi (CPC) nav statiska, bet gan dinamiska, un tā tiek noteikta ar automātiska izsoles mehānisma palīdzību. Jūs varat noteikt maksimālo cenu, ko esat gatavi maksāt. Cena primāri ir atkarīga no konkurentu aktivitātes jūsu izvēlētajā mērķauditorijā.
Iespējami arī citi reklāmu apmaksas modeļi
Lai arī CPC šobrīd ir dominējošais apmaksas modelis reklāmām internetā, daudzās platformās ir pieejami arī citi modeļi. Piemēram - maksa par 1000 reklāmas skatījumiem (CPM), maksa par pieteikumu (CPL), kā arī maksa par pirkumu (CPA).