top of page

Reklāma internetā (PPC)

Jūsu reklāma populārākajās interneta platformās, maksājot tikai par klikšķi.

   Reklāmu izvietošana populārākajās interneta vietnēs un sociālo mediju platformās ļauj uzņēmumiem maksimāli precīzi uzrunāt tieši savu izvēlēto mērķauditoriju. Savukārt pareiza digitālās analītikas rīku izmantošana nodrošina detalizētu ieskatu izvēlēto reklāmas kanālu un veidu sniegtajā atdevē. Atšķirībā no citiem medijiem, reklāmas kampaņas internetā piedāvā iespēju maksāt tikai par rezultātu - uz mājaslapu atvestu interesentu, aizpildītu pieteikuma formu vai pat veiktu pirkumu.

   Top Media aģentūra ir Google, Facebook, un Bing oficiālais partneris. Mūsu sertificēto speciālistu komanda ir garantija tam, ka musu klientu kampaņās tiks izmantoti jaunākie un efektīvākie interneta platformu piedāvātie risinājumi, ļaujot vienmēr būt soli priekšā konkurentiem.

like_icon.jpg
client-bg.jpg

Populārākās reklāmas platformas

googleads_logo.png

Jūsu teksta, baneru un video reklāmas Google meklēšanas rezultātos, kā arī miljonos interneta lapu visā pasaulē. Tā ir lieliska iespēja uzrunāt potenciālos klientus tieši tad, kad viņi meklē to, ko jūs pārdodat. Nešaubieties, jūsu konkurenti jau ir tur!

youtube_logo.png

Youtube ir pasaules lielākā video satura platforma un otrs lielākais interneta meklētājs. Jūsu mērķētās video formāta reklāmas sasniegs visplašāko auditoriju, bet jāmaksā būs tikai par līdz galam noskatītu reklāmas klipu vai klikšķi uz jūsu lapu.

Bing_logo_(2016).svg.png

Microsoft Bing ir interneta meklētājprogramma, kas pieder un ko pārvalda Microsoft. 

fb_IG_logo.png

Facebook un Instagram ir divi no pasaules populārākajiem sociālajiem tīkliem. Ar vienu reklāmu jūs varat sasniegt auditoriju abos portālos, turklāt rādot to pēc demogrāfijas un interešu parametriem īpaši atlasītam lietotāju segmentam.

Šajās platformas ik dienu veidojam, uzturam un optimizējam reklāmas kampaņas vairak nekā 100 klientiem.

Reklāma Google

Reklāma Bing

Reklāma Youtube

Reklāma FB/IG

Visas platformas piedāvā vairākus reklāmas apmaksas modeļus, bet šobrīd

vispopulārākais ir "maksa par klikšķi" jeb PPC.

Reklāmas apmaksas principi

Maksā tikai tad, ja lietotājs uzklikšķina uz reklāmas

Maksāt par klikšķi (PPC) ir interneta videi unikāls reklāmu apmaksas modelis, kas ļauj reklāmdevējiem ar pārliecību investēt kampaņās, zinot, ka budžets tiks tērēts, tikai piesaistot konkrētajā precē vai pakalpojumā ieinteresētu auditoriju.

Cenu nosaka konkurence par izvēlēto mērķauditoriju

Cena par klikšķi (CPC) nav statiska, bet gan dinamiska, un tā tiek noteikta ar automātiska izsoles mehānisma palīdzību. Jūs varat noteikt maksimālo cenu, ko esat gatavi maksāt. Cena primāri ir atkarīga no konkurentu aktivitātes jūsu izvēlētajā mērķauditorijā.

Iespējami arī citi reklāmu apmaksas modeļi

Lai arī CPC šobrīd ir dominējošais apmaksas modelis reklāmām internetā, daudzās platformās ir pieejami arī citi modeļi. Piemēram - maksa par 1000 reklāmas skatījumiem (CPM), maksa par pieteikumu (CPL), kā arī maksa par pirkumu (CPA).

Sāciet reklamēties internetā jau rīt!

Mūsu klientu veiksmes stāsti

bottom of page