Konversija jeb reklāmguvums ir mērvienība, ar kuru tiek noteikta reklāmas kampaņu atdeve. Reklāmguvumi var būt dažādi – internetā veikts pirkums, aizpildīta kontaktforma, saņemts zvans un citi.  Uzņēmēju mērķis parasti ir iegūt pēc iespējas lielāku reklāmguvumu skaitu no ieguldītā mārketinga budžeta, kas ir diezgan izaicinoši, jo nepieciešams izvēlēties un uzstādīt pareizās cenu likmes un to korekcijas (bid adjusments) gan atslēgvārdiem, gan mērķauditorijas atlases kritērijiem.

Kur ieguldīt nākamo eiro, lai iegūtu savu nākamo klientu? Lai palīdzētu Jums gūt maksimālu atdevi no veiktajiem ieguldījumiem, Google Adwords iepazīstina savus lietotājus ar Maximize Conversions jeb Reklāmguvumu Maksimizēšanu. Tā ir jauna Smart Bidding jeb Gudrās Solīšanas stratēģija, kas pati nosaka un maina cenu likmes katrā izsolē, palīdzot Jums sasniegt maksimālo reklāmguvumu apjomu Jūsu noteiktā dienas budžeta ietvaros.

Piemēram, ja esat apģērbu mazumtirgotājs, kas pēc iespējas ātrāk vēlas pārdot iepriekšējās sezonas neiztirgoto kolekciju, Maximize Conversions stratēģija palīdzēs Jums sasniegt maksimālo pārdošanas apjomu noteiktā budžeta ietvaros, apkopojot signālus no remārketinga listēm, lietotāju aktīvitātēm dažādos dienas laikos, pārlūkprogrammās, operētājsistēmās un pārvēršot tās likmēs. Smart Bidding stratēģija izmanto Google Machine Learining tehnoloģiju, lai optimizētu cenu likmes katrā izsolē un palielinātu reklāmguvumu skaitu.

Uzņēmums “Trex”, kas nodarbojas ar privātmāju lieveņu veidošanu un materiālu pārdošanu, izmēģināja jauno Maximize Conversions stratēģiju, lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību un novēroja reklāmguvumu skaita pieaugumu par 73%.

“Mēs vēlējāmies palielināt reklāmguvumu skaitu prioritārajām kampaņām, nepalielinot budžetu. Pirmajai testa kampaņi mēs novērojām reklāmguvumu skaita pieaugumu par 73%, reklāmguvumu līmeņa palielinājumu par 59% un vidējās maksas par reklāmguvumu samazinājumu par 42%. Tas viss bez izmaiņu veikšanas kopējā budžetā.” – Chris LaRoche, PPC Team Lead at Seer Interactive

Uzstādīt reklāmguvumu maksimizēšanas stratēģiju ir pavisam vienkārši. Dodieties uz kampaņas “Settings” jeb “Uzstādījumi sadaļu, noklikšķiniet uz Change Bid Strategy jeb “Mainīt Likmju stratēģiju” un izvēlieties “Maksimizēt Reklāmguvumus”. Jūs varat testēt reklamguvumu maksimizāciju, saņemt datus par to efektivitati un sekot līdzi noteiktajām cenām.

Top Media ir sertficēts Google partneris un Premier Badge īpašnieks, kas piedāvā maksas reklāmas iespējas četros populārākajos PPC (pay-per-click) kanālos, tai skaitā, Google Adwords. Top Media spēs uzlabot Jūsu uzņēmuma rādītājus un ļaus ātrāk sasniegt vēlamos rezultātus, veidojot kreatīvas un oriģinālas reklāmas kampaņas. Ja vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam vietējā un starptautiskajā tirgū un vienmēr būt lietas kursā par Google jaunumiem, droši sazinieties ar mums un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem. Top Media – vienmēr soli priekšā konkurentiem!

Avots: Google Adwords