top of page
  • Writer's pictureTop Media

RIGA COMM 2018

11. un 12. oktobrī Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā norisinājās nozīmīgākais Baltijas reģiona IT un biznesa tehnoloģiju pasākums – 7. Baltijas Biznesa tehnoloģiju izstāde un konference “RIGA COMM 2018”. Starp 189 uzņēmumiem-dalībniekiem no 15 valstīm un teritorijām sevi pieteica arī interneta mārketinga aģentūra “Top Media”.

Šogad “RIGA COMM” norisinājās 15 konferences un notikumi, kas bija tematiski sadalīti uz sešām skatuvēm. Saturu nodrošināja vairāk nekā 150 eksperti, starp kuriem bija arī mūsu eksperts Gundars Grāpis. 11. oktobrī viņš kāpa uz Digitālā mārketinga skatuves, lai pastāstītu konferences apmeklētājiem par digitālā mārketinga risinājumiem eksporta izaugsmei.

Prezentācijas laikā eksperts stāstīja, kā notiek klientu tirgus izpēte komunikācijas aspektā, kādas ir maksas kanālu tendences, kā arī kādi ir svarīgākie soļi digitālajā mārketingā. Liels uzsvars tika likts uz pircēja profila aplūkošanu – piemēram, kādi ir Gadsimtnieku jeb Mileniāļu pirkšanas paradumi.

“Gadsimtnieki vairāk nekā 6 stundas dienā lieto savu viedtālruni – divas reizes vairāk nekā tie, kuri ir vecāki par 45 gadiem.” Gundars Grāpis

Liels uzsvars tika likts uz satura nozīmi un ietekmi pirkšanas paradumos.

“Pirkšanas procesā vairāk nekā 50% no B2B pircējiem (kas pašsaprotami B2C) sameklē vismaz 8 dažādas informācijas vienības par pārdevēju; vēl 30% sameklē 5 – 7 vienības; atrastais SATURS nosaka tālāko rīcību. Ja saturs ir ar negatīvu informāciju vai nepietiekams, Gadsimtnieks zaudē interesi par potenciālo pārdevēju.” Gundars Grāpis

Tāpat prezentācijas laikā tika apskatīti klientu case study, kur tika atspoguļoti digitālā mārketinga stratēģijas pielietošanas rezultāti, piemēram, klientu apgrozījuma palielināšanās un zīmolu izaugsme kopumā. Kā spilgtākais piemērs – veiksmīga sadarbība ar INCH2 (2 mēnešu laikā 7x palielināts pārdošanas apjoms, samazinot viena pirkuma reklāmas izmaksas).

Kopumā tieši digitālās pārdošanas un mārketinga prezentācijas un semināri, kas saistīti ar nākotnes darba jautājumiem, izstādē bija viskuplāk apmeklētākie. Tomēr tie, protams, nebija vienīgie. “RIGA COMM” laikā interesentiem bija iespēja apmeklēt Produktivitātes konferenci, Praktisko 3D un Finanšu tehnoloģiju konferences, Vadītāju forumu, Viedās cilvēkresursu vadības, Lietu interneta, Blokķēdes tehnoloģiju un Mašīnmācīšanās praktiskā lietojuma konferences. Šogad biznesa tehnoloģiju izstādi un konferenci “RIGA COMM” apmeklēja 4814 interesentu.

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakieties Top Media jaunumu ziņojumiem!

[vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Sazināties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fkontakti|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_btn title=”Pieteikties!” shape=”square” color=”sky” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Ftopmedia.lv%2Fpiesakies-jaunumiem%2F|||”]

82 views
bottom of page