Arī 10. novembrī Ķīpsalas izstāžu centrā bija sapulcējušies tie, kam tuva jaunāko tehnoloģiju un digitālo iespēju nozare, lai piedalītos biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstādē Riga Comm. Arī Top Media speciālisti bija ieradušies, lai piedalītos izstādes otrajā dienā.

Jau iepriekš stāstījām par to kā mums veicās pirmajā izstādes dienā. Vairāk lasi – Riga COMM (1.diena)

Otrā izstādes diena bija ne mazāk notikumiem bagāta kā pirmā. Visas dienas garumā, mūsu stendā notika rosība. Bijām priecīgi satikt gan nozares kolēģus, gan esošos un, protams, potenciālos klientus. Izstādes rīkotāji atzinuši, ka šī gada izstāde esot bijusi īpaši veiksmīga un apmeklētāju skaits būtiski audzis, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem. Un ne velti, jo šogad programma bija vēl bagātāka un interesantāka kā iepriekš.

Digitālā mārketinga skatuves piedāvātajās lekcijās šī diena bija veltīta tēmai kā klients nonāk līdz pirkumam. Iekļaujot visus posmus, kuros izmantot digitālo mārketingu, tika runāts par tādām tēmām kā mājaslapu optimizācija, remārketings un satura veiksmīgu izveidi. Tieši šīs tēmas ir tās, ar ko saskaramies ikdienā un svarīgas ne tikai pašām aģentūrām, bet arī tiem, kas plāno izmantot to pakalpojumus.

Arī citas skatuves pulcēja ievērojamu apmeklētāju skaitu. Piemēram, Nākotnes skatuves galvenā tēma bija blokķēdes (blockchains) tehnoloģija, kas nodrošina drošu, caurskatāmu datu transakciju un uzglabāšanu. Turpretī Galvenā skatuve bija īstā vieta tiem, kurus interesē jaunākās interneta iespējas. Konferences ‘Lietu Internets’ ietvaros tika stāstīts par to, kā uzlabot dažādas jomas, izmantojot tehnoloģiju un interneta mijiedarbību.

Mums nozīmīgs brīdis, izstādes ietvaros bija iespēja plašākai auditorijai pastāstīt par Top Media un digitālajiem jaunumiem – vadītājs Mārtiņš Kažemaks sniedza interviju LTV7 raidījumam ‘Nedēļas apskats‘ (tas bija redzams 12. novembrī, plkst. 10.00 un TV arhīvā). Intervijā Mārtiņš stāstīja par mūsu mērķtiecīgo virzību pretī izaugsmei gan darbā ar klientiem, gan pašiem kā uzņēmumam. Tieši vēlme attīstīties un kļūt ar vien spēcīgākiem nozares dalībniekiem, raksturo mūsu uzņēmumu un komandu.

 

Ja nepaspējāt mūs satikt izstādes ietvaros, bet vēlaties uzzināt nozares jaunumus un iespējas – sazinieties ar mums un sarunājiet tikšanos!