Yandex speciālisti 21. jūnijā pulcēsies Berlīnē, lai piedalītos ikgadējā Yandex Expertu Samitā jeb YES (Yandex Expert Summit). Šogad profesionāļi, kas ikdienā darbojas ar Yandex platformu, dalīsies pieredzē par dažādiem rīkiem un produktiem.


Say YES

Pasākuma dalībniekiem būs iespēja satikt nozares speciālistus, iepazīties ar jaunumiem un uzdot sev svarīgus jautājumus, uzsvaru liekot uz tehnoloģiju attīstību, digitālo mārketingu un analītikas iespējām.
Kā vienu no plusiem rīkotāji uzsver iespēju uzzināt dažādus papildus knifus darbā ar Yandex.Metrica, kas ir analītikas rīks, ko izmanto Yandex platformā.
Konferences laikā tiks izskatītas dažādas situācijas, kurās iespējams rast risinājumus, izmantojot plašās Yandex iespējas un rīkus.
Programmā iekļautas tādas tēmas, kā auditorijas palielināšana, mobilās iespējas un analītikas rezultātu jaunās iespējas.(Vairāk lasi te)


Top Media un Yandex

Pagājušogad, septembrī uz Spānijas pilsētu Barselonu bija devusies mūsu Yandex speciāliste Anna, kas izejot Yandex Master apmācības, kļuva par 1 no 17 sertificētajiem Yandex Master speciālistiem pasaulē.
Top Media var lepoties, ka tieši mūsu starpā ir speciāliste, kas uzskatāma par vienu no labākajā pasaulē, tā nodrošinot mūsu klientiem vislabākos un atbilstošākos risinājumus Yandex platformā. Gadu gaitā un dažādās situācijās uzkrāta pieredze, kas ļauj domāt soli uz priekšu un sasniegt augstus rezultātus. Mūsu klienti var būt pārliecināti – darīsim visu, kas mūsu spēkos, lai sasniegtu uzstādītos mērķus.


Kāpēc izvēlēties Yandex?

Yandex nav tikai meklētājprogramma, bet gan tehnoloģiju kompānija, kas veido dažādus produktus, kas izmanto mākslīgo intelektu. Protams, vispazīstamākā ir meklētājprogramma Yandex. Reklāmdevējiem aktuālā Yandex daļa ir Yandex.Direct. Tā ir platforma, kas nodrošina reklāmu parādīšanu Yandex tīklā, līdzīgi kā Google tīklā to nodrošina Google AdWords.

Yandex Direct sniedz plašas reklāmas iespējas tiem, kuru mērķauditorija atrodas gan Krievijas, gan NVS (Armēnija, Azerbaidžāna, Baltkrievija, Gruzija, Kazahstāna, Kirgizstāna, Krievija, Moldova, Tadžikistāna, Turkmenistāna, Ukraina, Uzbekistāna) tirgos. Yandex sasniedz vislielāko auditoriju zemēs, kurās interneta saturu galvenokārt patērē krievu valodā.

Ik mēnesi 82 miljoni Krievijas iedzīvotāju izmanto Yandex plašās iespējas, tā apstiprinot uzskatu, ka Yandex ir ātrākais ceļš pie Krievijas auditorijas. Lietotājiem papildus meklētājprogrammai, iespējams izmantot dažādus platformas pakalpojumus, piemēram, e-pastu, laika prognozi un mūzikas straumēšanas vietni, tā nodrošinot maksimāli lielāku iesaisti Yandex tīklā.
Gluži tāpat kā Google arī Yandex piedāvā ne tikai izvietot reklāmas, kas strādā pēc PPC principa (pay per click jeb maksā par klikšķi), bet arī piedāvā iespēju rūpīgi sekot līdzi reklāmu atdevei, izmantojot Yandex.Metrika analītikas rīku.


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās Yandex iespējas un strādāt ar nozares vadošajiem speciālistiem, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakies Top Media jaunumu ziņojumiem!