top of page
  • Writer's pictureTop Media

Sociālo mediju stratēģija

Updated: Mar 23, 2020

Šobrīd sociālie mediji ir obligāts mārketinga instruments ikvienam uzņēmumam. Daudzās kompānijās sociālie mediji ir daļa no uzņēmuma vispārējās mārketinga stratēģijas. Šis, iespējams, ir iemesls, kāpēc kompānijas zaudē iespēju redzēt rezultātus, ko sniedz sociālo mediju mārketings, jo tam nav atsevišķi izstrādāta stratēģija. Katram uzņēmumam tiek izvirzīti biznesa mērķi un izveidots plāns to sasniegšanai – arī sociālo mediju gadījumā ir jārīkojas tāpat.


Ja vēlaties redzēt rezultātus, attīstīt savu zīmolu un attiecības ar klientiem, nostiprinot savu sekotāju bāzi, ir pienācis laiks padomāt par sociālo mediju stratēģiju. Piedāvājam 5 iemeslus, kāpēc to ir nepieciešams izveidot un pielietot.


1. Zīmola autentiskums

Sociālie mediji sniedz zīmolam iespēju runāt ar savu mērķauditoriju. Tas ir lielisks veids, kā pastāstīt auditorijai sava uzņēmuma stāstu un vērtības, parādot, ka neesat uzņēmums, kas tikai pārdod savas preces vai pakalpojumus.


Jūs teiksiet, ka uzņēmuma mājas lapas sadaļa “Par mums” sniedz visu šo informāciju, taču, iespējams, klientiem tā nebūs pirmā izvēle, kur meklēt ziņas par Jūsu uzņēmumu.

Izmantojot sociālo mediju ierakstus, Jūs varat parādīt sava uzņēmuma stāstu un misiju, sniedzot saviem klientiem patiesu ieskatu par to, kas veido Jūsu organizāciju.

zīmola autentiskums

Zīmola saziņa ar mērķauditoriju


2. Zīmola atpazīstamība

Uzņēmēji nedrīkst ignorēt tendences, kas nosaka pašreizējo tirgu. Lielākā daļa cilvēku pavada daudz laika tiešsaistē, aktīvi darbojas sociālajos tīklos, tāpēc sociālo mediju stratēģija var ievērojami uzlabot zīmola atpazīstamību. Katram sociālajam tīklam ir liels potenciāls zīmola atpazīstamības veidošanā, tāpēc, zināšanas par sociālo mediju mārketinga stratēģijas izveidi ir ceļš uz panākumiem.


3. Auditorijas iesaistīšanās

Auditorijas iesaistīšanās ir veids, kā Jūsu zīmols var veidot attiecības ar sekotājiem, stiprinot zīmola lojalitāti. Mērķis ir panākt, lai Jūsu bizness vienmēr būtu auditorijas prātā. To var panākt ar iesaistošu, interesantu, domāt raisošu sociālo tīklu komunikāciju.

kā iesiastīt auditoriju

Auditorijas iesaistīšanās


4. SEO + sociālie mediji

Jā, tas patiešām darbojas! Ja esat optimizējuši savu mājas lapu SEO vajadzībām, arī sociālo profilu gadījumā jārīkojas tāpat. Pārliecinieties, ka tie satur visus nepieciešamos atslēgvārdus, pēc kuriem Jūs vēlaties, lai Jūs atrod – tieši tāpat kā tas darāms dažādās mājas lapas sadaļās. SEO ne tikai palīdz cilvēkiem atrast Jūsu uzņēmumu, bet arī sniedz vērtīgu informāciju par to, ko cilvēki meklē kopumā.

kas ir seo

Sociālo mediju stratēģija un SEO


5. Mārketinga mērķu sasniegšana

Pielāgota sociālo mediju stratēģija papildina gandrīz visus mārketinga mērķus – no zīmola veidošanas līdz ieņēmumu palielināšanai. Tā ir viena no vispusīgākajām un rentablākajām metodēm, ko uzņēmums var izmantot, lai sasniegtu savu mērķauditoriju un īstenotu biznesa mērķus.


Aktīva darbība sociālajos medijos šobrīd ir kļuvusi par nepieciešamību. Izmantojot sociālos medijus pareizi, Jūsu uzņēmums var parādīt sava zīmola unikalitāti un stāstu.

Kad būsiet izveidojis sociālo mediju stratēģiju, Jūs varēsiet pielāgot savu saturu, pamatojoties uz tūlītējiem rezultātiem. Jo vairāk laika tērējat sociālo mediju platformām, jo lielāku labumu gūsiet.


Ja vēlaties profesionālu pieeju sociālo mediju stratēģijas izveidē savam zīmolam, sazinieties ar Top Media un uzziniet, ko varam piedāvāt Jūsu uzņēmuma attīstībai sociālajos medijos! 

478 views
bottom of page