Pirmie četri 2018. gada mēneši sociālo tīklu platformām ir bijis pārmaiņu un uzlabojumu laiks. Populārākās platformas pieredzējušas ne vienu vien jauninājumu un uzlabotu funkciju. Šoreiz esam apkopojuši tos platformu jaunumus, kas ietekmē mārketinga procesus un reklāmdevējus, kas izmanto reklāmas iespējas šajās platformās.

 

Jau iepriekš stāstījām par Facebook jaunumiem un reklāmas iespējām. Vairāk lasi – Facebook reklāmas un jaunumi, tomēr Facebook komanda nesnauž un nemitīgi pievieno ar vien jaunas iespējas platformas izmantotājiem.

Dynamic creative – funkcija ļauj Facebook Reklāmas menedžerī (ads manager) ievietot dažādus radošos reklāmas risinājumus (attēlus, virsrakstus un tekstus) un platformas algoritmi tos dažādās kombinācijās parādīs izvēlētajai mērķauditorijai, tā testējot atbilstošākos un efektīvākos reklāmu variantus. Vairāk lasi te.

Dynamic language optimization – Beidzot ir atrast risinājums tiem, kas strādā ar starptautisku auditoriju, kas runā dažādās valodās. Facebook piedāvā iespēju izveidot reklāmu, kas tiek atrādīta dažādās valodās. Tās ir patīkamas pārmaiņas, jo iepriekš katrai valodai bija nepieciešams veidot savu reklāmu, bet tagad šis process būs vieglāks! Vairāk lasi te. 

Facebook reklāmu menedžeris – platformas pārstāvji paziņojuši, ka apvienojot Ads Manager un Power Editor funkcijas, tiks izveidots jauns, fukcijām bagātāks rīks, ko sauks jau ierastajā vārdā Reklāmas menedžeris (Ads Manager), ar kura palīdzību būs vieglāk pārvaldīt un uzstādīt reklāmas kampaņas. Vairāk lasi te.

Jaunu funkciju piedāvā Instagram – Seko mirkļbirkai jeb # (hashtag). Jauniājums dod iespēju sekot kādai konkrētai mirkļbirkai un savā jauno attēlu plūsmā redzēt attēlus, kas ievietoti ar konkrēto tēmturi. Šis sociālā tīkla jaunums ļauj zīmoliem, izmantojot dažādas mirkļbirkas, sasniegt ar vien liekāku auditoriju. Vairāk lasi te.

Funkcija dalīties ar citu platformas lietotāju attēliem stāstu sadaļā (stories) ir pavērusi jaunas iespējas plaši izmantot lietotāju ģenerētu saturu (user-generated content) savā zīmola komunikācijā. Piemēram, aiciniet auditoriju Instagramā dalīties ar saviem mīļākajiem produktiem un tad parādiet plašo Jūsu produktu cienītāju skaitu savā profilā. Tas ir tikai viens variants – galvenais ir ļaut vaļu iztēlei un izmantot platformas sniegtās iespējas. Vairāk lasi te. 

Iepirkšanās (Shopping on Instagram) – ar vien vairāk valstīs kļūst pieejama jaunākā funkcija atzīmēt produktus attēlos. Tas nozīmē, ka iespējams ievietot attēlu ar produktiem un tad pievienot atzīmi, kādi produkti redzami, to cenas un cita informācija par produktu. Vairāk lasi te. 

Atjaunotas LinkedIn grupas – iepriekš platformas iespēja komunicēt ar līdzīgi domājošajiem, neizpelnījās īpašu atzinību, jo tā bija vieta spamam un liekai informācijai. Tagad sociālā tīkla pārstāvji uzlabojuši grupu darbību, cerot, ka tā būs vieta kur dibināt profesionālus un ne tik profesionālus kontaktus, kā arī iepazīt tuvāk savas mērķauditorijas pārstāvjus. Vairāk lasi te.

Arī Snapchat platforma piedzīvojusi nopietnas pārmaiņas, kuras izraisījušas neskaitāmu lietotāju neapmierinātību. Jaunumu plūsma vairs nav pieejama hronoloģiska secībā, bet gan pirmie tiek parādīti attēli no tiem lietotājiem ar kuriem Jūs visvairāk komunicējat. Tas rada problēmas tiem, kas šo sociālo tīklu izmanto zīmola komunikācijā, jo pastāv iespēja, ka sasniegtās auditorijas apjoms strauji kritīsies. Tomēr ir izeja – apmaksātās reklāmas, kas pieejamas arī šajā platformā. Vairāk lasi te. 


Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās sociālo tīklu iespējas un nepazust reklāmu plūsmā,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.

Tags: