28. novembrī norisinājās Google seminārs sadarbībā ar Swedbank.

Google seminārā tiek apgūtas zināšanas, kā paplašināt uzņēmuma klientu bāzi, pārdošanas apjomus un darbības virzienus, strādājot internetā.

Semināra laikā Google eksperti uzstājas ar lekcijām par digitālo reklāmu un pārdošanu, sniedz individuālas konsultācijas. Kā odziņa seminārā tiek prezentēti uzņēmēju pieredzes stāsti.

Kārtējā Swedbank un Google rīkotajā pasākumā jaunajiem uzņēmējiem jau tradicionāli piedalījās arī Top Media kā Google Premier Partner aģentūra (šis statuss nozīmē, ka aģentūra saņem tiešo Google atbalstu no Dublinas – jaunākie produkti, kursi un īpaša speciālistu komanda aktuālo jautājumu risināšanai). Mūsu digitālā mārketinga eksperts Gundars Grāpis uzstājās ar lekciju par to, cik svarīgi ir nodrošināt nepārtrauktu reklāmas mērķauditoriju optimizēšanas procesu. Ir jāatrod aizvien precīzākas mērķgrupas, tās jāsadala pēc dažādiem kritērijiem, un katrai grupai jānodod tai visatbilstošākā ziņa.

Ja arī jūs vēlaties minimizēt reklāmas izmaksas uz vienu pircēju un palielināt pārdošanas apjomus, tad atcerieties, ka mērķgrupas kvalitātes uzlabošanas darbs ir viens no svarīgākajiem.

Ja arī Jūs vēlaties efektīvi izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas,  sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus. Lai uzzinātu aktuālāko informāciju par nozares jaunumiem, piesakieties Top Media jaunumu ziņojumiem!