Daudzi uzskata, ka Valentīndiena ir komerciāli svētki un lieka līdzekļu tērēšana. Un ne velti, jo veikalu plaukti jau laicīgi aicina pirkt visu, kas ir sarkans, rozā vai ar sirsniņām. Tomēr nedrīkst aizmirst galveno – svinēt mīlestību vai īstu draudzību. Šie svētki ir par kopā būšanu. No mārketinga speciālistu perspektīvas – šī ir vēl viena lieliska iespēja komunicēt ar auditoriju un radīt interesantas, izklaidējošas reklāmas kampaņas.
Esam apkopojuši interesantas reklāmas kampaņas, kas iedvesmo, uzjautrina un vienkārši padara dienu jaukāku.

Doritos: “Ketchup Roses”

Kukurūzu čipsu zīmols Doritos, Valentīndienā bija ķēries pie vīriešu auditorijas iepriecināšanas un izveidojis īpašu dāvanu – ‘Kečupa rozes’ jeb rozes no Dorito čipsiem.
Kampaņa guva nedalītu uzmanību un pašu produktu izpirka rekordlielā ātrumā, tādēļ to papildināja ar DIY jeb ‘izdari pats’ video, kas produktam un zīmolam nesa vēl papildus uzmanību no YouTube un citu mediju pārstāvjiem. Kopumā kampaņa rezultējās ar 56 miljoniem skatījumu, tā dubultojot iepriekš uzstādītos mērķus.

 

eHarmony: Getting Back to The Basics of Valentine’s Day

Tiešsaistes iepazīšanās platformām Valentīndiena un laiks ap to ir visdarbīgākais, jo neskaitāmi cilvēki meklē mīlestību un kādu īpašu cilvēku, ar ko pavadīt šo dienu. Iepazīšanās platforma eHarmony šo laiku izmantoja, lai atgrieztos pie pirmsākumiem, jautājot bērniem – Kas ir Valentīndiena?
Secinājums, ko sniedza bērni – Galvenais ir pavadīt laiku kopā ar mīļoto cilvēku.
Kamapaņas ietvaros, bērni arī izveidoja apsveikuma kartiņas, kuras bija iespējams virtuāli nosūtīt saviem sirdsāķīšiem.

Tesco: “Basket Dating”

Britu lielveikalu ķēdes Tesco mārketinga speciālisti atraduši lielisku veidu kā veidot saderīgus pārus – ieskatoties viņu iepirkumu grozos. Uzdevums, kurā piedalījās 32 cilvēki, bija pa visam vienkāršs – iekļaujoties noteiktā summā, jāizvēlas preces, kas vislabāk raksturo piektdienas vakaru. Pēc tam psihoterapeite analizēja groziņu saturu un izveidoja pārus, kas tikās veikalā un pēc tam tiem tika dota iespēja satikties randiņā.  Kampaņa nepilnas nedēļas laikā ieguva 10 miljonus Facebook skatījumu.

 

MeUndies: #MatchMeUndies

Apakšveļas zīmols MeUndies par savas Valentīndienas kampaņas kanālu izvēlējies Instagram, lūdzot produkcijas faniem un aktīviem lietotājiem dalīties ar bildēm, izmantojot tēmturi #MatchMeUndies . Galvenā bilžu doma – saskaņota apakšveļa ar mīļoto cilvēku ( vai radošākajiem – mājdzīvnieku). Šāda tipa kampaņa ir lielisks veids kā iesaistīt auditoriju tās veidošanā.

Burger King – Adult meal

Arī ātrās ēdināšanas pārstāvji Burger King, precīzāk Izraēlā esošā ķēdes daļa, Valentīndienā centās iepriecināt tos, kas izvēlējušies burgerus, nevis vakariņas smalkā restorā.Tika izveidots komplekts pieugušajiem, kurā ietilpst – 2 īpašie burgeri Whoppers, 2 paciņas frī kartupeļu, 2 alus pudeles un dāvaniņa īpaši pieaugušajiem.

Google: Parisian Love

Arī Google reiz iesaistījās Valentīndienas noskaņu radīšanā, izveidojot izcilu stāstu stāstīšanas (storytelling) piemēru. Video izmantots pavisam vienkāršs paņēmiens – izstāstīt stāstu, izmantojot Google meklēšanas iespējas.

 

Ja arī Jūs iedvesmoja šīs reklāmas kampaņas un vēlaties izveidot veiksmīgu digitālā mārketinga stratēģiju un izmantot plašās digitālā mārketinga iespējas, sazinieties ar mūsu komandu un kopīgiem spēkiem atradīsim Jums atbilstošākos risinājumus.